DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Sunday, June 10, 2012

SELEPAS INI APA LAGI BALA ALLAH UNTUK UMNO


Polis menahan reman seorang anggota polis trafik berusia 51 tahun mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan untuk membantu siasatan kes kematian Koperal Mustaghni Tabri, 48, kelmarin.

Allahyarham Mustaghni Tabri yang meninggal dunia akibat terkena balingan objek disyaki dari seorang anggota polis lain.

Ketua Polis Daerah Klang Selatan, Asisten Komisioner Mohamad Mat Yusop berkata, anggota trafik yang direman itu berpangkat koperal yang disyaki membaling satu objek ke arah mangsa.

Arwah Mustaghni terbabit dalam insiden itu ketika bertugas dalam operasi mencegah lumba haram di Lorong Bunga Raya berhampiran Kampung Raja Uda di sini, jam 1.45 pagi, Ahad lalu.

“Dia direman bermula hari ini (semalam) sehingga Khamis bagi membantu siasatan berhubung kes.

“Empat lagi anggota yang ditahan bersamanya kelmarin dibebaskan dengan jaminan polis,” katanya ketika dihubungi Metro Ahad di sini, semalam.

Ditanya berhubung perkembangan siasatan terhadap beberapa objek yang dirampas polis dari lokasi kejadian, Mohamad berkata, semua objek terbabit akan dihantar ke Jabatan Kimia, esok.

“Kita belum boleh dedahkan apa-apa maklumat berhubung objek itu selagi laporan siasatan mengenainya belum selesai.” katanya.

Kelmarin, lima anggota polis ditahan jam 4 pagi di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Klang Selatan.

Lima anggota polis berusia 45 hingga 51 tahun itu ditahan selepas siasatan terkini mendapati kecederaan parah Koperal Mustaghni sehingga membawa kematiannya berpunca daripada lontaran objek seorang daripada anggota polis terbabit dan bukan akibat libasan topi keledar mat rempit sebagaimana dinyatakan sebelum ini.

Ketua Polis Selangor, Datuk Tun Hisan Tun Hamzah, dipetik berkata, punca sebenar kematian mangsa masih disiasat, namun kecederaan disahkan bukan kerana dipukul dengan topi keledar tetapi akibat terkena lontaran objek keras.


“Siasatan dijalankan menjurus pelbagai aspek bagi membongkar kejadian sebenar, termasuk kemungkinan ia dilakukan untuk mempertahankan diri atau terkena pada mangsa.

“Kami merampas beberapa objek yang dipercayai boleh membantu siasatan dan harap tiada pihak yang membuat sebarang spekulasi sehingga siasatan selesai,” katanya, semalam. -MA

 

 
Ulasan

Kebelakangan ini banyak kejadian lemparan batu dan besi berlaku di ceramah-ceramah Pakatan Rakyat khususnya yang dianjurkan oleh parti PKR teristemewa apabiala DSAI yang menjadi hostnya. Semua orang tahu (disokong dengan gambar dan video) yang melakukannya ialah barua-barua UMNO, tetapi seperti biasa dari menteri sehingga ke bawah  yang tidak pernah mahu mengaku melakukan perbuatan tersebut. UMNO memang sifatnya ‘lempar batu, sembunyi tangan’ dan ‘akui dirinya maha suci’. Dan polis seperti tidak mengindahkan lansung aduan-aduan yang dilakukan mangsa.


Hukum kebenaran dan keadilan pun menjelma. Kes di atas terkena kepada batang hidung anggota polis sendiri dan seorang anggotanya yang tidak berdosa menjadi mangsa.

Barulah polis bangkit untuk menyiasat. Tup tup, anggota polis sendiri yang membaling!

Saya percaya semua pendokong dan yang menjadi mangsa kezaliman dan keganasan polis yang bertindak seperti dirasuk setan pada 28.4.2012 di Perhimpunan Bersih 3.0 lalu bolehlah tersenyum girang dan berpuas hati dengan kejadian tersebut. Mereka tentu bersyukur ke hadrat Allah swt, pembalasan telah dilaksanakan kepada pihak yang menyokong kezaliman dan bermusuh kepada rakyat yang memohon pemerintahan yang adil dan bersih.

Lihat U-Tube di bawah betapa ganasnya pasukan polis kita, berbaloilah pembalasan dari Allah setakat ini:


Polis V polis satu pembalasan dari Allah di dunia ini lagi tidak terfikir oleh otak manusia biasa, tetapi dengan berkat doa dan sujud kepada Allah maha esa, maka peristewa ini berlaku sebagai satu peringatan gunakanlah otak dan jangan sekali-kali dengan butakan hati dan pekakkan telinga menyokong regim yang zalim.

NAH! RASAKAN.HUKUM KARMA.HUKUMNYA DATANG DARI ALLAH SENDIRI KERANA RAKYAT TIDAK MAMPU MENENTANG REGIM YANG ZALIM LAGI GANAS.


Baca juga artikel di bawah bagi mengingati bala Allah yang diturunkan ke atas UMNO :

BALA DARI ALLAH SWT MASIH LAGI MENGINTAI-INTAI UNTUK MENGAJAR UMNO ERTI SEBUAH KERAJAAN YANG BERAMANAH
BALA ALLAH SUDAH SAMPAI KE ATAS UMNO KERANA IANYA KEJAM DAN ZALIM SERTA RAKUS DENGAN KUASA

SAMBUTAN 66 TAHUN UMNO - TRAGEDI KEMALANGAN


HARI BELIA NEGARA - TAHNIAH UNTUK NAJIB?
HARI BELIA, GAMBAR NAJIB DENGAN ARTIS SEKSI
HIMPUNAN JUTAAN BELIA: 17 CEDERA KEMALANGAN ACARA DRAG
KERAJAAN MESTI BERTANGGUNGJAWAB, BAYAR PAMPASAN – IBU MANGSA REMPUHAN

No comments: