DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Wednesday, January 26, 2011

PEMIMPIN UMNO KAKI PUTAR ALAM




Bagaimanakah calon Umno dengan mudah menyatakan isu tersebut telah selesai sedangkan disebabkan kecuaian, kelalaian dan penyalahgunaan kuasa beliau mengendalikan isu pelelongan hartanah Encik Mansor bin Mohamad tersebut telah mengakibatkan Puan Norhana binti Mohd Ali iaitu pembeli yang membeli hartanah yang dilelong secara tidak sah menyaman (i) calon Umno, (ii) Pentadbir Tanah Daerah Segamat, (iii) Pejabat Tanah Daerah Segamat dan (iv) Kerajaan Johor sebagai Defendan-Defendan bagi menuntut gantirugi berjumlah lebih kurang 1.5 juta.


Bagaimanakah calon Umno dengan mudah menyatakan isu tersebut telah selesai sedangkan dalam tuntutan Puan Norhana binti Mohd Ali ke atas keempat-empat Defendan tersebut, calon Umno telah dijadikan sebagai Defendan Pertama dan kes tersebut telah pun didaftarkan di Mahkamah Tinggi Muar iaitu Guaman Sivil No: 23-14-2009.


Bagaimanakah calon Umno menyatakan kes tersebut telah selesai sedangkan Mahkamah Tinggi Muar telah pun menetapkan tarikh pendengaran kes tuntutan Puan Norhana binti Mohd Ali ke atas calon Umno dan 3 yang lain pada 7hb Februari 2011 ( 7/2/2011 ).
Bagaimanakah calon Umno dengan mudah menyatakan isu tersebut telah selesai sedangkan calon Umno sendiri diwakili oleh Penasihat Undang-Undang Negeri Johor dalam kes tuntutan Puan Norhana binti Mohd Ali ke atas calon Umno tersebut.


Baca seterusnya di
sini


KOMEN :


Api neraka itu dinyalakan 3 ribu tahun tanpa henti.Seribu tahun pertama api neraka berwarna merah. Seribu tahun kedua berwarna putih dan seribu tahun ketiga berwarna hitam yang gelap gelita.


UMNO banyak buat projek bohong rakyat daripada projek tolong rakyat. Rakyat dibodohkan dengan slogan 'rakyat didahulukan pencapaian diutamakan'. Bila naik harga barang kesannya rakyat kena dulu bukan pemimpin yang kena. Kerja-kerja jahat senonim denan UMNO. Kaki putar alam, bohong, tipu sana-tipu sini, kaki arak, kaki perempuan, rasuah, merompak harta rakyat adalah kerja asasi UMNO.
Kalau UMNO tidak melakukan perkara-pekara yang disebutkan itu, bukan UMNO namanya.

"NYAHKAN UMNO, RAKYAT SEJAHTERA"

No comments: