DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Tuesday, December 28, 2010

SIAPA BEKAS MENTERI ITU YA?

Seluruh rakyat Malaysia tahu siapa bekas menteri itu. Dia juga yang terlibat dalam kejadian meraba punggung seorang wanita di sebuah hotel termuka di KL dalam keadaan mabuk pada tahun 2008 dulu, tetapi dia banyak duit kes itu diselesaikan di luar mahkamah. Bekas menteri juga didakwa terlibat dengan pembunuhan kejam Norita Shamsudin.


Pernah menjadi Menteri Sains,Teknologi dan Innivatif dari 24 Mac 2004 hingga 17 March 2008 dalam karbinet Pak Lah. Selepas PRU ke-12, Pak Lah tidak melantik semula beliau ke dalam karbinet walaupun dia menang besar kerusi parlimen kerana akhlaknya buruk.

Dia sahabat baik Najib dan kini dilantik sebagai Duta Malaysia ke luar negara, di samping itu beliau juga seorang Ahli Parlimen di suatu kawasan di Pahang. Dia suka menghisab cerut yang mahal harganya. Otak bergeliga. Siapa dia agaknya bekas menteri itu?


(sila lihat clip video disebelah kiri blog ini)


Seterus baca
kisah ini.


Dan jangan lupa baca yang ini pula ya!


Eh baca ini juga untuk tambah maklumat untuk mengukuhkan hujah-hujah anda.

Jadi, anda tentu dapat mengagakannya bukan?


Inilah UMNO.Kes ini juga akan dibakulsampahkan seperti kes raba punggung itu dulu. Orang 'gila babi' dan otak sewel dan orang bodoh macam otak lembu sahaja yang sanggup bersekongkol dengan UMNO.


“TALAK UMNO, RAKYAT SEJAHTERA”

No comments: