DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Tuesday, December 28, 2010

PAKATAN RAKYAT DALAM BAHAYA DI SELANGOR

Perlantikan Pengarah Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) Mohd Khusrin Munawi sebagai Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor yang baru, berkuatkuasa 1 Januari 2011 depan mengundang ancaman dan akan mengugat kerajaan Pakatan di Selangor. Ketua Setiausaha, Mohamad Sidek Hassan adalah "berniat jahat" terhadap kerajaan negeri bagi melaksanakan "agenda jahat Umno dan BN".
Sepatutnya perkara ini tidak terjadi kerana Setiausaha Kerajaan Negeri merupakan pegawai utama yang akan bekerja bersama-sama dengan kerajaan negeri Selangor, maka perlantikan ini harus mendapat persetujuan daripada kerajaan negeri Selangor,”komited, berupaya dan bebas sahajatelus, beramanah dan bebas daripada sebarang bentuk unsur sabotaj. Perlantikan Khusrin tidak pernah dirujuk kepada Menteri Besar kerana ia adalah strategi UMNO untuk mengambilalih kuasa seperti yang dilakukanya di Perak.


Khusrin adalah dikenal sebagai seorang penyokong kuat UMNO. Beliau didakwa pernah bertugas sebagai pegawai kepada Mohamad Mohd Taib ketika Mohamad menjadi MB Selangor. Oleh sebab itu segala tindak tanduk UMNO menggunakan masiji, surau dan sekolah agama rakyat di Selangor tidak pernah diambil tindakan. Dibiarkan UMNO bermaharaja lela semahu-mahunya. Berlainan sikapnya terhadap para pemimpin Pakatan. Segala aktiviti pemimpin Pakatan dipantau dan diambil tindakan. Para pemimpin PAS khususnya sama di dalam dan di luar Selangor diharamkan member ceramah di masjid dan di surau di Selangor, malah pemimpin kerajaan Selangor sendiri dihalang.


Kini, Khusrin adalah senjata baru UMNO untuk menumbangkan kerajaan Pakatan di Selangor, setelah semua strategi UMNO selama ini menemui jalan buntu. Khusrin adalah musuh kepada kerajaan pimpinan Khalid Ibrahim. Khusrin adalah tangan kiri Najib. Khusrin adalah musuh dalam selimut dan gunting dalam lipatan.


Awas Khalid Ibrahim. Musuh anda dan musuh Pakatan berada dalam kelambu sekarang.


Lihat gambar-gambar di bawah menunjukkan gerak kerja UMNO yang mendapat perkenan Khusrin selaku Pengarah Jais :





"TOLAK UMNO, RAKYAT SEJAHTERA"

No comments: