DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Wednesday, April 7, 2010

JAWAPLAH NAZRI A.AZIZ

TERBARU: Anwar mendedahkan penglibatan syarikat Israel melalui subkontrak daripada sebuah syarikat tempatan untuk menaiktaraf sistem komunikasi analog PDRM kepada sistem digital.


Katanya lagi, kontrak yang dikenali dengan nama APCO 425 itu disubkontrakkan kepada syarikat bernama Asiasoft Malaysia pada tahun 2008.


Katanya, dua pemegang saham dalam syarikat berkenaan ialah B System Sdn Bhd dan Asiasoft PLC.


"Asiasoft PLC didaftar di Singapura, dikuasai oleh Asiasoft Global PLC (dan) berpengkalan di Israel," katanya lagi.


Tambahnya, KDN juga telah dimaklumkan mengenai penglibatan ejen Israel melalui syarikat tersebut.


Jelasnya, menteri dalam negeri pada masa itu telah dimaklumkan mengenai kehadiran ejen Israel di bilik server komputer di ibu pejabat PDRM, katanya.


"Ogos 2008, disahkan dalam siasatan cawangan khas PDRM tentang penglibatan Israel melalui syarikat Asiasoft selaku subkontraktor.


"Tapi yang berkaitan di sini ialah surat kepada pengarah logistik (PDRM) Datuk Mahsuri Zainal kepada BPR bertarikh 1 Disember mengenai projek ini yang diserah kepada Masterplan Consultancy Sdn Bhd kemudian subkontrak kepada Asiasoft tanpa mengikut prosedur biasa.


Seterusnya baca
disini

KOMEN:

Nazri jawablah dakwaan Anwar itu.
Kerajaan patut mengeluarkan satu kenyatan bertulis supaya seluruh rakyat dapat membaca dan membuat penilaiannya.

Jangan asyik-asyik hendak dihadapkan ke Jawatankuasa Parlimen sahaja. Jangan penakut. Beri hujah balik dengan bukti-bukti sekali yang Malaysia tidak terlibat.

Itu bukan cara anak jantan yang ada bu_u_ h yang panjang dan besar untuk digunakan menusuk puk_ perempuan sahaja.

Cukuplah guna polis dan mahkamah hendak menutup mulut rakyat, demi mengelak pekong yang amat busuk berada dalam UMNO/BN.

Orang berzina pun boleh jadi presiden sedikit hari lagi dilantik menjadi menteri pula. Moral sudah punah hendak diangkat menjadi pemimpin lagi
Hai..UMNO..UMNO

"UMNO TIADA, RAKYAT SEJAHTERA"
"SELAMATKAN RAKYAT, SELAMATKAN NEGARA DARI KEZALIMAN UMNO"

No comments: