DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Friday, October 23, 2009

BAGAN PINANG: ANTARA MARUAH DAN RASUAH, RAKYAT PILIH YANG RASUAH DAN TIDAK BERMARUAH

Oleh: Tok Janggut
Sumber : PerakEkpress


Rakyat baru saja menyaksikan sebuah pilihanraya kecil yang terburuk dalam sejarah pilihanraya di Negara ini sejak zaman Mahathir. Provokasi dan pembohongan serta keganasan yang dilakukan oleh samseng dan gangster UMNO seolah-olah dilindungi oleh pihak polis atas arahan pemimpin UMNO.


Walaupun sudah berpuluh kali pilihanraya kecil diadakan, keadaan tetap sama. samseng UMNO bermaharajalela melakukan keganasan kerana tahu mereka dilindungi oleh pemimpin mereka dari sebarang tindakan undang-undang dan tindakan polis.


Tuduhan UMNO mengatakan keganasan dimulakan atau dilakukan oleh penyokong pembangkang jelas fitnah dan bohong kerana sudah banyak pilihanraya kecil diadakan tetapi tidak seorang pun dikalangan penyokong pembangkang yang ditangkap polis dan disumbatkan ke dalam lokap.


Ini membuktikan semuanya dilakukan dan dimulakan oleh samseng UMNO yang mana polis tidak berani mengambil tindakan apatah lagi untuk menyumbat mereka ke dalam lokap. Apatah lagi pengakuan EXCO Pemuda UMNO sendiri bahawa pemuda telah melatih ala komando lebihkurang 4,000 orang untuk tujuan melakukan keganasan Di Bagan Pinang. Itu membuktikan bahawa memang UMNO adalah pencetus keganasan dan menghuruharakan rakyat dan Negara.


Yang peliknya tiada Pegawai polis yang berani memberi komen atas isu malahan isu pemandu ketua Polis Negeri Sembilan yang terang dan jelas dipukul oleh samseng UMNO pun tak berani didakwa. Oleh itu PAS mesti bersedia melatih pemuda-pemudanya dalam satu unit gempur yang bersedia melakukan jihad dan mati syahid dalam menghadapi golongan munafiqin dan samseng UMNO ini.


Tidak ada siapa pun yang pelik dengan kemenangan Isa Samad di Bagan Pinang, yang akan menjadi pelik sekiranya UMNO kalah di sana kerana semua orang tahu Negeri Sembilan adalah kubu kuat UMNO. Lagipun perasuah, penipu dan kaki maksiat sangat dihormati dan disanjung dalam UMNO. Itu sebabnya kita lihat akhlak puteri-puteri mereka tak ubah seperti perempuan sundal dan putera-putera mereka termasuk barisan pemuda seperti bapak-bapak ayam.



“UMNO TIADA, RAKYAT SEJAHTERA”.

"SELAMATKAN RAKYAT DAN SELAMATKAN NEGARA”
“PROTES SAMPAI TURUN"

1 comment:

Anonymous said...

скачать подростковый секс http://free-3x.com/ проно видео малолеток онлайн free-3x.com/ школьница видео онлайн [url=http://free-3x.com/]free-3x.com[/url]