DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Tuesday, May 21, 2013

PENDEDAHAN JENAYAH AHMAD ZAHID HAMIDI I: PENGENALAN

Sabda Nabi SAW:
"Berkata benar walaupun ianya pahit"

Atas keinsafan mengimani apa yang telah Nabi SAW peringatkan kepada kita, maka nukilan pendedahan jenayah Dato Ahmad Zahid Hamidi ini adalah suatu usaha untuk menyatakan kebenaran bagi mengembalikan keadilan kepada Amir Bazli Abdullah yang telah dizalimi oleh Dato' Ahmad Zahid Hamidi.


Mungkin kebenaran ini pahit untuk didedahkan kepada pengetahuan umum, namun hak kebenaran tidak boleh kit anafikan. Kebenaran wajib dinyatakan walaupun ianya mengundang seribu satu ancaman dan ugutan.

PENGAKUAN AMIR BAZLI ABDULLAH

Wallahi, Wabillahi, Watallahi. Maka dengan nama ALLAH SWT saya bersumpah, segala yang diperkatakan ini adalah benar dan mencabar Dato' Ahmad Zahid Hamidi untuk sama-sama bersumpah di Mimbar Masjid pada hari Jumaat demi kebenaran.

(PERBUATAN JENAYAH DATO' AHMAD ZAHID HAMIDI
Siasatan yang dibakulkan oleh IPD - Kajang - (KK325 dan KK506)

Pendedahan ini adalah untuk menuntut keadilan. Ini adalah pendedahan bagi memastikan kedudukan pangkat dna pegangan kuasa bukan alasan untyuk membolehkan seseorang individu melakukan kezaliman dan bertindak di luar batasan perundangan. Undang-undang tetap undang-undang bagi seluruh rakyat Malaysia dan mereka yang melakukan kesalahan MESTI di hukum setelah semua proses keadilan diambil.
Pendedahan ini bukan berunsur fitnah. Pendedahan ini telah mengambil semua insiden yang berlaku, pengakuan terbuka oleh mangsa dan laporan-laporan polis serta saman yang telah dibuat terhadap pelaku.

Pendedahan ini dilakukan sebegini adalah kerana
Jabatan Polis kita masih lagi teragak-agak untuk melaksanakan tanggungjawab secara adil tanpa memilih untuk tindakan diambil.

Pendedahan ini menuntut pihak berkuasa untuk memulakan siasatan secara terbuka, secara telus agar keadilan terlaksana.

Pendedahan ini mahu memperkenalkan
SIAPA DATO' AHMAD ZAHID HAMIDI - yang melakukan jenayah tetapi menggunakan kausa dan pengaruh untuk melepaskan diri dari proses perundangan yang sepatutnya diambil terhadap dirinya.

Perlu dimaklumkan bahawa pendedahan ini adalah hasil pengakuan mangsa serta butir-butir yang telah diberikan kepad akami untuk memastikan agar mangsa, anak negeri Kelantan ini mendapat pembelaan atas segala perbuatan yang telah dilakukan terhadapnya.

DATO' AHMAD ZAHID HAMIDI - ditangannya ada dosa. Di tangannya ada perbuatan jenayah, penculihan, memukul sehingga menyebabkan kecederaan kekal dan sehingga mangsa tanpa ragu lagi beranggapan bahawa dia akan dibunuh.

DATO' AHMAD ZAHID HAMIDI - menggunakan "gengsterisme". DItangnya ada perbuatan mengugut sehingga mangsa takut membuat laporan dan setelah semua laporan di kemukakan beliau menggunakan kuasa untuk menghalang dari tindakan diambil terhadap beliau (salah guna kuasa).

DATO' AHMAD ZAHID HAMIDI - percaya bahawa wang ringgit boleh membebaskan dirinya dari dihukum atas kesalahan jenayah . Cuba untuk membayar mangsa sebanyak RM250,000 untuk tidak mengambil tindakan undang-undang dan melaporkan polis.

Buku ini mendedahkan segala-galanya mengenai
SIAPA AHMAD ZAHID HAMIDI sebenarnya. Ini adalah kepimpinan yang semala ini seperti musang berbulu ayam dan DATO' AHMAD ZAHID HAMIDI akan dinobatkan sebagai penjenyah yang hari ini masih bebas dengan dosa-dosa yang dilakukan olehnya. Awal tahun 90an jenayah kolar putih - isu penipuan saham Kretam Holding Berhad - saham Yayasan Gerak Bakti Kebangsaan bernilai puluhan juta ringgit. Pemberiaan kad kredit emas - BSN dan lain-lain.

Ini adalah pendedahan setelah semua proses perundangan disekat, setelah semua kegiatannya disorokkan dan setelah semua jalan lain terbantut kerana kuasa dan pengaruh yang ada pada dirinya.

Pendedahan ini perlu agar semua kenal
SIAPA AHMAD ZAHID HAMIDI sebenarnya dan ini adalah satu usaha agar beliau menerima balasan setimpal dengan perbuatan beliau yang tidak mempunyai belas ihsan dan kemanusiaan.

Semua pendedahan ini adalah untuk kebaikan dan untuk mencari keadilan bagi seorang rakyat yang kesalahnya adalah membalas cinta, Nurulhidayah puteri
DATO' AHMAD ZAHID HAMIDI.

Ini adalah pengakuan benar oleh mangsa yang dibukukan untuk menuntut keadilan bagi semua perbuatan kejam dan tidak keperimanusiaan
DATO' AHMAD ZAHID HAMIDI .

Ikutan pendedahan ini dan nilai, sekiramnya pihak berkuasa gagal menjadi hakim kepada perbuatan jahat
DATO' AHMAD ZAHID HAMIDI maka rakyat adalah sebaik-baiknya untuk menilai PERBUATAN JENAYAH DATO' AHMAD ZAHID HAMIDI.

Bersambung di Bhg 2

3 comments:

chuta chaiyoh said...

Macamana PDRM nak hapuskan jenayah kat Malaysia kalau pak Menteri Polis pun dah involved dgn criminal. Kalau macam Ni bukan Jenayah berkurang, bertambah ada. Bangkitlah rakyat Malaysia yg masih ada harga diri. Teruskan perjuangan yg mulia ini.

Anonymous said...

aku dah baca dah kisah ni. kalau aku jadi zahidi pun aku pelepuh muka bazli ni.

jangan cepat sangat menghukum, tengok jugak apa onar yang bazli ni dah buat. kalau betul bazli ni dianiaya, biar mahkamah setelkan. tapi kes ni dah lama berlaku kan (kalau betul berlaku lah). takkan selesai. dakwaan tu cuma jadi modal politik dan character assassination.

bazli yang cari pasal, korang yang sibuk macam bagus sangat apahal?

Anonymous said...

Penulis blog ni pun xde integriti..tulis ikut dan je. Lagi satu jangan terus nk mendoakan kebinasaan orang lain. Silap hari bulan kau yang balik kena...JUMUD la pemikiran kau ni!!!Aku bukanla sokong umno tapi aku sedih tengok bangsa aku nk jatuhkan bangsa sendri..Cuba kau tengok pecahan kerusi.Chinese yang paling banyak dapat..tak.mustahil kalau nanti ahli pakatan rakyat berbangsa melayu ni akan jadi pak turut kepada bangsa cina tu.Naif betul.