DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Saturday, May 11, 2013

KEMENANGAN NAJIB DALAM PRU KE-13 MELALUI PENIPUAN



Najib Ahli Silap Mata? Haa Hah Ha.. 

Akhbar Taiwan mengambarkan Dato' Seri Najib Tun Razak sebagai seorang ahli silap mata yang mampu mengubah keputusan pilihan raya. Seluruh dunia melihat Malaysia. Jangan malukan Malaysia dengan penipuan dalam pilihan raya. 
LIMA akhbar antarabangsa siar berita 'Blackout' di Kelana Jaya yang dihadiri lebih 100,000 orang rakyat Malaysia yang menuntut ketelusan pilihanraya. Rakyat Malaysia yang menyokong reformasi mendakwa telah memenangi pilihanraya  umum ke 13 yang berlangsung pada 5.5.2013 tetapi kemenangan itu dinafikan memalui beberapa kejadian 'blackout di beberapa pusat pengiraan undi.

Dalam kelima-lima akhbar itu  akhbar Taiwan adalah yang paling sinis. Akhbar itu meletakkan gambar PM Najib dengan gaya seorang ahli silap mata, Segalanya dipercayai ada kaitan dengan peristiwa 'blackout' di beberapa pusat mengundi yang mengakibatkan calon PR yang telah menang bertukar menjadi kalah sebaik sahaja kiraan semula undi selepas 'blackout'.







No comments: