DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Saturday, April 20, 2013

USTAZ YANG MENJADI ANJING UMNO KATA MENIPU ADALAH HALAL



Menipu" menjadi halal di dalam UMNO - demikian mafhum kata-kata ulamak muda UMNO tersebut.

Itu sebab mengapa UMNO menggunakan pelbagai kaedah menipu - menipu dengan menggunakan fitnah seperti video seks dan seumpamanya. Bagi mereka itu tidak mengapa kerana ia perang psikologi.

Tidak perlu bukti untuk tuduh orang berzina. Untuk jatuhkan lawan, boleh guna penipuan asalkan orang percaya.

Namun hukum kebenaran dan keadilan akan tetap terlaksana: kemenangan dengan cara penipuan sedemikian tiada keberkatannya. Apatah lagi yang memfitnah kerana si pemfitnah akan tetap terlaknat dari dunia sampai kiamat.

Firmanullah s.w.t:

Orang yang memfitnah orang mukmin (yang lelaki) dan mukminah (yang perempuan), kemudian mereka tidak bertaubat, bagi mereka azab jahanam dan neraka yang membakar. Al-Buruj : 10


1 comment:

Anonymous said...

sebenarnya itu bukanlah dari kata-2 ust fathul Bari, ianya telah diubah oleh pemfitnah. Jadi tuan adalah penyambung fitnah tersebut. Jadi renunglah 10 kali terhadap firman Allah yang tuan sendiri nukilkan.... semoga diberi hidayah oleh Allah. hairan sungguh saya kpd tuan, kpd siapa tuan halakan ayat tersebut? adakah Ayat allah hanya terpakai kpd org2 umno atau selain PR?