DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Saturday, April 20, 2013

UMNO AKAN TUMBANG DI JOHOR

Lagi DAP di aniaya dan dizalimi lagi ramai rakyat terutamanya dari kaum Tionghua memberikan sokongan padu yang tidak berbelah bagi.

Ini dapat dilihat pada ceramah di Skudai, Johor malam tadi..

Rakyat sudah sedar dan kini akan bangkit untuk melakukan perubahan besar.

Manifesto BN sudah tidak mampu lagi untuk menawan dan memikat hati dan jiwa rakyat...Segala janji-janji UMNO/BN diumpamakan sebagai Janji DiCapati.

Belum pernah dalam sejarah politik negara terutamanya di Johor rakyat akan turun beramai-ramai sebegini rupa untuk hadir ceramah anjuran parti pembangkang.

Pada PRU 2008 yang lalu jika ada pun ceramah anjuran DAP/PR tidak sampai pun 300 yang turun... Dengan jumlah itu pun UMNO/BN hilang majoriti 2/3 dalam parlimen.

Bayangkan dengan jumlah sebesar ini yang hadir.. Tidak mustahil UMNO/BN akan menjadi pembangkang selepas PRU 13 nanti.

1 comment:

Lebai Malang said...

Memang DAP akan mara di Johor tetapi bukan PAS. Sambutan luar biasa ke atas ceramah di Johor hanya untuk DAP dan yang dihadiri oleh DSAI sahaja. Kami sudah mula curiga dengan keikhlasan PAS dalam PR bila berlaku pertembungan pencalunan di Labuan, P.Pinang dan Kota Damansara...Ayuh DAP teruskan kemaraan anda dengan menjadi rakan dalam PR yang sejati....