DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Sunday, April 28, 2013

UMNO AKAN MAMPUS DALAM PRU KE-13 NI-LIHAT LAUTAN MANUSIA DI PROGRAM UAI DAN LIHAT PULA MANUSIA YANG HADIR DI PRORAM ORANG TUA TIDAK SEDAR DIRI-RUMAH KATA PI KUBUR KATA MAI…



Jalan ke tapak program bersama Ustaz Azhar Idrus dan calon PAS/PR Parlimen P125 Putrajaya di Padang Bola loji pembersihan konsortium ABASS Presint 19 Putrajaya,penuh sesak dengan kenderaan...Hadirin terpaksa berjalan kaki sejauh lebih kurang 1.5 km.Lihat betapa ramainya manusia "TAK NAK DAH UMNO/BN" DAN "INI KALILAH TUKAR" :













Keadaan sebenar di persint 9 malam tadi yang mana ceramah BN yang terpaksa menjemput Mahathir seorang pengkianat (sama ada untuk untuk keputrajaya bagi memberikan ceramahnya, kerana umum tahu kakitangan kerajaan memang telah menolak kerajaan LANUN Barisan Nasional ini. 
 ORANG DAH MELUAT DENGAQ HANG BERCELOTEH. PI MAMPUS LEBIH BAIK LA. 22 TAHUN HANG MEMERINTAH HABIS HARTA RAKYAT HANG KAUT. DULU TAHUN 2008 MASA PAK LAH JADI PM HANG KELUAR UMNO DAN KEMPEN JATUHKAN UMNO-PAK LAH.LA NI HANG LEBIH PULA- SANI-SINI HANG BERGERAK GUNA HARTA AWAM

Menurut laporan ajensi berita fakap EP atau AFEP, Profesor @erapasca mengatakan bahawa terdapat 2 ribu biji motor di ceramah Pakatan Rakyat di persint 19 semasa ceramah BN di persint 9 ini berlangsung.

Mengikut mengamatan dan kajian dari Dr @tiewnama, jumlah kehadiran ceramah Barisan Nasional di persint 9 ini, walaupun di kuatkan lagi dengan kehadiran bekas ketua LANUN Barisan Nasional, jumlah kehadiran hanya dalam sekitar.. anda nilailah sendiri. kerana kami sudah tidak dapat lagi menghitung jumlah kehadiran yang terlampau ini..

jumlah kehadiran adalah sekitar 800 orang saja, dan akhbar kosmo juga terpaksa menarik semula artikal mereka yang mengatakan jumlah kehadiran di ceramah BN persint 9 semalam adalah 7500 orang, berbanding 20 ribu di persint 19 dalam ceramah Pakatan Rakyat.

Biar gambar berbicara... 

 
Sumber: erepasca




No comments: