DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Saturday, December 8, 2012

TUMBANGKAN UMNO/BN SELAMATKAN MARUAH RAKYAT

2 comments:

Anonymous said...

THE GRAND PLAN


Salam. Alhamdulillah saya dah lama hidup di negara kita ini. Sepanjang tempuh tersebut sekarang ini lah saya nampak berapa parahnya persaudaraan orang-orang Melayu/Islam sesame sendiri.

Bila nak PRU kali ini saya gerun sebab jika kita orang Melayu/Islam tidak insaf kita akan berbunuh sesame sendiri (Nauzubillah Hi Min Zalik).

Sebagai “orang tua” saya terpanggil untuk menulis beberapa perkara yang saya harap anak-anak muda dan saudara sekalian akan memikirkannya secara teliti dan mendalam. Tolak perasaan dan ketepikannya dahulu.

Dasar penjajah memanglah nak memecahbelahkan rakyat dinegara takluknya. Di negara kita yang didiami orang Melayu telah dibawa masuk Bangsa Cina dan India.

Orang Melayu (majoriti) serta Cina dan India telah bersatu untuk mendapatkan kemerdekaan. Alhamdulillah kita telah Merdeka pada tahun 1957. Oleh kerana Melayu majoriti, bangsa lain ikut setuju apa yang diutarakan oleh Orang Melayu. Tetapi tetap terpendam didalam hati mereka cita-cita untuk menguasai pemerintahan negara ini.

Berbagai strategi telah dirancang dan digunakan mereka. Umpamanya “strategi sokong dan hentam.” Di wujudkan dua kumpulan satu bersama dengan orang Melayu yang memerintah (menyokong) dah lagi satu yang menghentam. Strategi ini sungguh efektif. Sedikit demi sedikit kuasa Orang Melayu terhakis.

Apabila Singapura merdeka ia telah bersatu dengan Malaysia. Tetapi oleh kerana lain pendirian Perdana Menteri Lee Kuan Yew dengan Allahyarham Tunku Abdul Rahman maka Singapura telah menarik diri keluar daripada Malaysia.

Tindakan keluar Singapura merupakan satu kesalan yang amat sangat kepada Lee Kuan Yew. Kalaulah dia sabar sudah tentu Negara Singapura lebih besar lagi daripada sekarang. Alhamdulillah Allah telah selamatkan negara kita, Islam dan Orang Melayu daripada MEREMPAT DI NEGARA SENDIRI seperti orang Melayu disana sekarang ni. Tetapi cita-cita negara yang lebih besar ini masih terpendam dihati mereka.

Peristiwa 13 Mei 1969 merupakan langkah pertama untuk mengambil kuasa negara ini. Alhamdulillah KERANA ORANG MELAYU BERSATU CUBAAN TERSEBUT GAGAL.

Mereka sedar kalau Orang Melayu bersatu mereka takkan dapat menguasai negara ini. Kalau nak berjaya PERPADUAN ORANG MELAYU MESTILAH DIHANCURKAN .

Sebab itulah mereka bersatu dengan PAS dan PKR. Mereka tahu PAS tak ngam dengan UMNO/BN. Saudara tanya diri sendiri - Kalau tiada UMNO/BN hendak ke DAP bersatu dengan PAS?

Sekarang mereka duduk tepi gelanggang dan tengok orang Melayu PAS dan UMNO bergaduh dan berbunuh sesame sendiri. Bila Orang Melayu/Islam BERPECAH senang mereka ambil alih pemerintahan negara ini sebab mereka majoriti dan Melayu/Islam minoriti.

Keadaan ini akan jadi lebih teruk lagi sebab mereka akan bersatu dengan negara jiran kita. Masa itu kitalah jadi minoritI dan mereka majoriti. ORANG MELAYU/ISLAM AKAN HIDUP MEREMPAT DINEGARA SENDIRI.

INI YANG HARUS KITA INGAT DAN HINDARI. SEBAB ITU SEMUA ORANG MELAYU/ISLAM MESTI BERSATU. JANGAN KIRA PARTI. KIRA KITA ORANG ISLAM/BANGSA MELAYU DAN BERSATU MENCEGAH DARIPADA TERLAKSANANYA “GRAND PLAN” TERSEBUT”

“Grand Plan” ini akan dapat digagalkan bila Bangsa Melayu/Islam bersatu. Jika tidak terkuburlah Orang Melayu PAS, UMNO dll.

KALAU TAK BERSATU SAYA ANGGARKAN PALING LAMA ORANG MELAYU/ISLAM DAPAT MEMERINTAH NEGARA INI IALAH 10 TAHUN LAGI.

Allah selamatkan kita daripada BALA TERSEBUT.

Tun_Telanai said...

Terima kasih memberi hujah lapok yang seringkali dibangkitkan oleh pihak BTN dalam menganjurkan kursus-kursus untuk brainwash peserta yang tentunya orang Melayu. Mesejnya mudah kekalkan UMNO/BN untuk terus berkuasa sehingga bumi ini digulung oleh Allah SWT-kiamat.

Tuan perlu ingat tidak ada parti di dunia ini yang zalim terhadap bangsa seagama dengannya, melainkan UMNO laknatullah ini. Apa yang UMNO tidak buat terhadap bangsa seagama dengannya tetapi berlainan fahaman politik. 55 tahun merdeka, bangsa Melayu masih lagi merempat di bumi sendriri. UMNO buat apa-rakyat hidup susah, tetapi pemimpinya kaya raya dan mewah.

Tenguk bangsa lain, mereka tidak akan menekan dan menindas bangsanya, tetapi UMNO menindas bangsanya sendiri sepeti yang berlaku di Kelantan dan Terangganu dan lain-lain negeri/kawasan yang tidak menyokong UMNO. rakya di kawasan tersebut akan dizalimi dengan berbagai cara.

Sudahlah kita perlu berubah. UMNO wajib dihapuskan dari muka bumi ini.Kita sudah cukup memberi masa untuk ia mentadbir negara ini, tetapi nasib Melayu dan Islam tidak berubah, kita perlu hentikan kezaliman UMNO yang gilakan kuasa, hendikan tindakan UMNO memfaraidkan khazanah negara/rakyat ke tangan para pemimpin UMNO/BN.

Kalau melayu hancur kerana kezaliman UMNO memerintah beraja di dihati, bersultan di mata.