DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Saturday, October 20, 2012

KISAH GEMPAR TAPI BENAR



"Putrajaya tidak perlu mengamalkan "sindrom penafian" atau menyalahkan media kerana takut kadar jenayah semakin meningkat , Ketua Pemuda MCA Datuk Wee Ka Siong berkata hari ini, menunjukkan bahawa orang ramai tidak mempercayai statistik jenayah kerajaan.

"Rakyat tidak berminat dalam kadar jenayah dan statistik yang diumumkan oleh kerajaan.

"Nombor-nombor ini tidak membantu menyelesaikan masalah, dan pada hakikatnya, rakyat tidak mempercayai nombor; apa yang mereka perlukan adalah untuk berasa selamat di rumah mereka, apabila mereka berjalan ke kereta mereka atau di jalanan," katanya kepada Pemuda MCA perwakilan di mesyuarat 48 sayap agung tahunan (AGM) di sini pagi ini.

Beliau berkata kerajaan sebaliknya harus memahami mengapa orang awam hari ini "hidup dalam ketakutan", sambil menambah bahawa ia hanya boleh dikurangkan rasa takut melalui "tindakan sebenar".

2 comments:

Anonymous said...

menteri-menteri UMNO masih nak menipu rakyat Malaysia.... rakyat sekarang bukannya bodoh.... sedarlah, jangan bercakap ikut sedap mulut bagi tujuan mengabui mata rakyat, rakyat yang menghadapi segala kesulitan dan masalah.... bercakap senang, tapi orang yang menghadapinya saja yang mengetahui permasalahannya...

yanmaneee said...

off white clothing
coach outlet
air max 2019
nike shox for men
lebron james shoes
christian louboutin outlet
christian louboutin shoes
lebron 16
balenciaga
yeezy