DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Monday, September 3, 2012

BABI-BABI DAN ANJING-ANJING PERKASA KECEWA CERAMAH DSAI MENDAPAT SAMBUTAN HANGAT BERPULUH RIBU ORANG HADIR MENDENGARNYA BERPIDATO


Selepas program tazkirah DSAI di masjid di Seberang Pumpong, Alor Setar, Kedah diserang oleh PERKASA, maka jelas sekali impaknya kepada ceramah Jelajah Rakyat Merdeka Menuju ke Putrajaya selepasnya itu di perkarangan Stadium Darul Aman, Alor Setar, memberikan kesan dan impak yang cukup besar.

Ceramah beliau  mendapat sambutan paling hangat. Beribu orang hadir mendengar ucapan DSAI. Ini membuatkan kepimpinan PERKASA Kedah menjadi kecewa dan bertambah sakit hati. Mereka gagal untuk menyekat orang ramai dari menyertai perhimpunan ceramah diperkarangan Stadium Darul Aman, Kedah.


Membuktikan yang misi "mulia" PERKASA mempertahankan "KETUANAN MELAYU" dan "KESUCIAN ISLAM" telah gagal mencapai matlamat.Yang mereka Berjaya menjiwakan perangai babi-babi di hutan dan anjing-anjing yang berkeliaran kerana lapar. PERKASA adalah syaitan dan Iblis yang sebenar.

No comments: