DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Tuesday, July 24, 2012

KEMASKINI : MALUNYA AKU SI MULUT LUAS


Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur hari ini membatalkan keputusan Menteri Dalam Negeri yang mengatakan Gabungan Menuntut Pilihanraya Bersih dan Adil Bersih sebagai sebuah pertubuhan haram.

Hakim Datuk Rohana Yusof dalam penghakimannya hari ini berkata kenyataan Menteri Dalam Negeri itu tidak masuk akal kerana setelah menggelarkan gabungan itu sebagai pertubuhan haram pada 1 Julai tahun lalu kemudiannya membiarkan pertubuhan itu mengadakan perhimpunan pada 9 Julai tahun sama.
Adalah tidak masuk akal setelah mengatakan ia pertubuhan haram seminggu kemudian biarkan mereka mengadakan perhimpunan pada 9 Julai kata beliau.
Jadi yang buat kerja Haramjadah bertaraf gila dan tak masuk akal ini ialah Menteri Dalam Negeri, Hishamuddin Hussein.

MANA MAU LETAK MUKA SEKARANG NI WEH!!!...TERBUKTI RAKYAT DIPIHAK YANG BENAR!!!

1 comment:

Anonymous said...

"Sesungguhnya Rasulullah s.a.w apabila ketawa baginda hanya menampakkan barisan gigi hadapannya sahaja, bukan ketawa yang berdekah-dekah, mengilai-ngilai atau terkekeh-kekeh dengan maksud bahawa selaku seorang muslim kita hendaklah sentiasa menjaga batas kesopanan dalam ertikata yang sepatutnya".