DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Thursday, July 15, 2010

PENYELEWENGAN FELDA: LAPORAN POLIS DAN SPRM

Persatuan Anak Peneroka Felda Kebangsaan (ANAK) pada 15 Julai lalu telah membuat laporan penyelewengan FELDA kepada SPRM.

Sebelum itu pada 23 Jun lalu juga satu
laporan polis telah dibuat Tun Razak di seluruh negara berhubung isu kejatuhan rizab tunai Felda yang merosot daripada RM4.08 bilion pada 2004 kepada RM1.35 bilion tahun 2009. Setakat ini 80 laporan polis telah dibuat ke atas Najib.

KOMEN :

Imej SPRM dan Polis sukar dipercayai oleh rakyat untuk menyiasat dan mengambil tindakan terhadap semua laporan-laporan tersebut. Tidak seperti laporan-laporan yang dibuat oleh UMNO terhadap para pemimpin Pakatan Rakyat terutama di Selangor yang menjadi hasrat UMNO untuk mengambilalih Selangor melalui kaedah rampasan kuasa di Perak.

Seperti yang diketahui umum, kedua-dua institusi ini adalah badan yang menjaga, mengawasi dan mengawal kepentingan UMNO terutama yang melibatkan Najib.

“TOLAK UMNO, RAKYAT SEJAHTERA”

No comments: