DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Friday, May 7, 2010

UTUSAN MALAYSIA: SUARA DAJAL DAN SYAITAN

Utusan Malaysia [UM] merupakan sebuah akhbar cetak yang paling jahat, paling rasis dan paling celaka di dunia melebihi tahap apa yang telah dilakukan oleh pemerintah parti NAZI yang dipimpin oleh Adoft Hitler zaman peperangan dunia ke dua dulu.


UM juga lebih celaka, lebih bangsat dan lebih keji daripada akhbar yang diterbitkan oleh regim Israel-Yahudi bagi memecahbelahkan dan memusnahkan bangsa Palestin.


Kaedah yang sama digunakan oleh UM yang merupakan suara dajal dan iblis laknatullah bagi memusnahkan rakyat Malaysia yang tidak bernaung di bawah UMNO celaka.


Pegangan yang dilaksanakan oleh UM ialah berdasarkan amalan yang dilakukan oleh dajal dan iblis. Tidak satu berita pun yang dilapor secara betul dan tepat berasaskan fakta yang sahih dan benar daripada sumber yang ada kredilibiti. Semua berita yang dilaporkan adalah pembohongan, memutar belitkan isu, mengalakkan amalan nahi mungkar, anti kepada kebebasan, keadilan dan kebenaran.


Dajal dan syaitan suka kepada perkara-perkara yang buruk, persengketaan, perseteruan dan permusuhan sesama sendiri. Sembunyikan yang haq dan memberi imej yang baik dan publisiti yang meluas terhadap perkara-perkara yang bathil. Yang haram dihalalkan dan yang halal diharamkan. Yang betul, ia kata salah dan yang salah dikatakannya betul. Mengaku ia lebih bersih, lebih cuci, lebih mulia dan lebih dari pihak lain dalam semua aspek kehidupan.


Semua yang disebutkan itu adalah kerja-kerja dajal dan iblis yang diamalkan sepenuhnya oleh UM sebagai akhbar penyebar dakyah dajal-iblis ke dalam masyarakat Malaysia kini.


Sila lihat baca
artikel ini, betapa jahat dan celakanya UM dalam menyembunyikan fakta yang benar. UM bertindak menyahut seruan dajal dan iblis bagi menegakkan sebuah kerajaan yang zalim dan kejam terhadap rakyatnya. Jadi, dajal dan iblis berketawa riang seronok melihat gelagat UM menari mengitut rentak mereka.


Baca
artikel ini pula bagi menunjukkan betapa barua, babi dan dajalnya UM menyembunyikan fakta sebenar bagi menjaga kuasa sebuah kerajaan yang zalim dan perasuah dan sebagai penghasut lebih dashat apa yang dilakukan oleh Israel memelalui dengannya US. Saya percaya dan yakin orang-orang yang berkaitan dengan UM seperti wartawan, pengarang dan sebagainya adalah merupakan orang-orang yang tidak ada pendidikan agama yang sempurna. Yang ada di kalangan orang-orang ini ialah Islam bermazhabkan UMNO bukan yang dibawa oleh Nabi Mohamad saw. Sekiranya mereka berpegang dengan Islam yang dibawa oleh Nabi Mohamad saw sudah pasti mereka tidak akan membuat laporan-laporan dan berita-berita sepertimana mereka lakukan sekarang.


“HANCUR UMNO, RAKYAT PASTI SEJAHTERA”
“SELAMATKAN RAKYAT DAN NEGARA DARIPADA PENGKIANTAN UMNO”

1 comment:

Look87 said...

blogwalking, nice to meet your blog, it is a great n good blog...
please visit me and follow me...
thank you...
and friend greeting