DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Saturday, April 17, 2010

KITA HARAPKAN KEMENANGAN DI HULU SELANGOR

Seluruh rakyat yang cintakan keadilan dan kebenaran serta mahukan negara ini ditadbir secara tulus dan yang bencikan kezaliman, penindasan yang berterusan dan para pemimpin yang angkoh, sombong, bongkak dan sibuk memunggah kekayaan negara untuk mengembungkan perut masing-masing, sudah pasti pengundi di Hulu Selangor akan memilih Zaid Ibrahim sebagai wakil mereka ke parlimen.

Hanya orang gila dan orang tidak berakal sahaja akan memilih MIC. Memilih MIC bererti memilih UMNO. UMNO sudah banyak melakukan kerosakkan di bumi Malaysia ini.

Kita amat berharap supaya keadaan
seperti ini akan berterusan sampai hari pembuangan undi. Dalam pilihan raya kecil ini nampaknya UMNO akan memainkan peranan yang amat penting. Pihak Pakatan Rakyat perlu waspada selalu dan leka sesaat pun. Strategi UMNO untuk menang, kita sudah tahu. Seluruh jentera UMNO di bumi, di langit, di udara dan di lautan akan dikerahkan untuk memusnahkan Pakatan.

Akhirnya, sekiranya mereka nampak hampir-hampir hendak kalah, mereka akan gunakan kaki samseng yang diupah untuk menakut-nakutkan pengundi. Jadikan peristewa-peristewa yang dilakukan oleh UMNO di Indera Kayangan di Perlis, Macap di Melaka, di Ijok di Selangor dan di Bagan Pinang di Negeri Sembilan sebagai panduan dan tauladan.

Jangan bagi muka kepada UMNO untuk bermaharajalela sewenang-wenangnya. Pakatan perlu ada pasukan petugas yang kuat dan gagah untuk menentang gerombalan samseng UMNO.

“UMNO TIADA, RAKYAT SEJAHTERA”

No comments: