DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Monday, March 22, 2010

UMNO : ITULAH PERANGAINYA

Pemuda Gerakan mengecam tindakan Kementerian Dalam Negeri (KDN) untuk memberi surat amaran kepada China Press, malah mendakwa tindakan ini telah mencungkil pertikaian terhadap KDN bahawa ia telah mengambil pendirian double standard dalam isu "kebertanggungjawaban media".


Setiausaha Pemuda Gerakan Dominic Lau Hoe Chai menekankan bahawa KDN seharusnya melayan semua media dalam negara ini secara adil. Seandainya kandungan media didapati tidak menepati kebenaran, maka media tersebut perlu diambil tindakan yang sama, tanpa mengira bahasa pengantar atau latar belakang orang perseorangan, termasuklah Utusan Malaysia.


Sumber:
MerdekaReview baca seterus lihatlah UMNO punya keadilan yang diamalkannya.

KOMEN :

Tidak perlu komen banyak-banyak kerana rakyat yang waras, tidak gila, tidak buta mata hati, guna otak yang dianugerah Allah, bukan guna kepala lutut sudah boleh menilai kerja buat UMNO selama ini. Rakyat Malaysia sudah biasa dengan perangai UMNO begitu. Kalau UMNO itu adil dan saksama, maka ia bukan UMNO namanya.


“UMNO TIADA, RAKYAT SEJAHTERA”.
" SELAMATKAN NEGARA DARI UMNO CELAKA”

No comments: