DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Thursday, March 4, 2010

MOHSIN HADAPI SOLAT HAJAT TUJUH HARI TUJUH MALAM

Sumber: Malaysiakini.com

Ahli parlimen Bagan Serai, Mohsin Fadzli Samsuri diberi tempoh tujuh hari untuk mengosongkan kerusinya ataupun menghadapi tindakan dikenakan solat hajat supaya dihukum oleh Allah.Ahli Majlis Syura Ulama PAS Ahmad Awang berkata pihaknya akan menganjurkan solat hajat selama tujuh hari tujuh malam supaya Mohsin diberikan hukuman setimpal kerana mengkhianati perjuangan.

“Kita beri tempoh tujuh hari supaya beliau letak jawatan. Jika tidak kita akan anjurkan solat hajat tujuh hari tujuh malam supaya Allah menghukumnya kerana khianat pada perjuangan.“

Bentuk hukuman tersebut, biarlah Allah sahaja yang menentukannya,” kata Ahmad yang juga pesuruhjaya PAS negeri Perak pada pilihan raya umum sebelum ini.Bekas naib presiden PAS itu mengulas tindakan Mohsin yang keluar PKR dan menjadi wakil bebas dengan alasan tidak bersetuju dengan pendirian PKR berhubung isu kalimah Allah.Baca seterusnya disini.






KOMEN :

Tindakan yang betul dan tepat. Himpunkan ramai pendokong keadilan dan kebenaran bermunajat kepada Allah swt memohon kepadaNya semoga orang yang melarikan diri dari perjuangan ditimpa bencana dan dilaknat oleh Allah swt dari dunia sampai hari akhirat.


Ketika bermunajat kepada Allah swt, jangan lupa memohon daripada Allah semoga UMNO yang zalim, penipu dan perompak harta rakyat dihapuskan di muka bumi ini.

Sekarang ini pun UMNO sudah dihina dan dipandang rendah oleh rakyat kerana UMNO sanggup menjadi tong najis yang busuk lagi membusukkan menerima orang-orang yang tidak harga diri. Babi di hutan dan anjing kurap di tepi jalanan lebih mulia daripada orang-orang ini.


“UMNO TIADA, RAKYAT AMAN DAN SEJAHTERA”
“SELAMATKAN NEGARA DARI UMNO LAKNATULLAH”

1 comment:

Anonymous said...

Apa pun jika kita tidak menyukai sesuatu itu maka banyaklah helah serta putar belitnya.Mengapa UMNO dan Barisan masih memerintah sehingga sekarang, adakah semua yang menyokong dan mengundi adalah kroni mereka ? Apakah perenan pembangkang sebenarnya ? Yang kita lihat hanyalah memaki hamun ke sana sini, apa jasa yang dibuat selain menyalak saja ? Membangkang apa saja yang diusulkan oleh kerajaan tetapi tiada cadangan altenatif, tiada buah fikiran yang keluar. Omong kosong saja.

Kemudian pakat ramai-ramai sembahyang hajat minta Allah musnahkan orang itu lah, orang ini lah. Ajaran islam mana yang korang ikut ni ? Renunglah diri sendiri dulu sebelum nak menilai orang lain. Semoga ALLAH membuka hati golongan kalian semua.