DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Saturday, March 27, 2010

MAHATHIR JAWAB TUDUHAN "UMNO UNTUK ADIK, BINI DAN ANAK"

Sumber : MerdekaReview


Pemimpin UMNO hanya sibuk buncitkan perut diri, adik beradik, anak, menantu dan bini..." Demikianlah tuduhan yang sering dilontarkan oleh pemimpin Pakatan Rakyat terhadap UMNO-Barisan Nasional dalam ceramah politik. Persepsi ini diperkukuhkan apabila masyarakat Malaysia dipaparkan senarai 40 individu terkaya di Malaysia baru-baru ini.



Antaranya, Mokhzani Mahathir, 48, anak kedua bekas Perdana Menteri Mahathir Mohamad menduduki tempat ke-20, dengan nilai harta lebih daripada RM1 bilion. Nazir Razak dari CIMB pula, iaitu adik PM Najib Razak, berada di kedudukan ke-40 terkaya, dengan nilai harta RM345 juta, berdasarkan kajian satu majalah baru-baru ini.


Baca seterusnya disini


KOMEN:


Itulah perjuangan memertabtakan bangsa, agama dan negara. Jadikan, harta rakyat adalah harta keluarga. Biarkan rakyat mampus, kita peduli apa. Sampai pilihan raya suaplah dua tiga kupang, secawan kopi dan sebatang rokok dunhill atau benson, orang Melayu yang tidak pernah sedarkan diri akan sokong UMNO.

Tetap orang Melayu yang waras, otak tidak siwel dan tidak gila babi bersama-sama dengan rakyat celik mata hati akan bangkit menentang UMNO sehingga kiamat.


“UMNO TIADA, RAKYAT SEJAHTERA”.
" SELAMATKAN NEGARA DARI UMNO CELAKA”

No comments: