DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Friday, February 26, 2010

INIKAH DIA ORANG-ORANG YANG SEPATUTNYA DIBERI AMANAH?






























“Akan datang kepada manusia tahun-tahun yang penuh dengan penipuan. Dan pada waktu itu orang yang berdusta dikatakan benar, dan orang yang benar dikatakan berdusta. Orang khianat akan disuruh memegang amanah, dan orang yang amanah dikatakan pengkhianat. Dan yang berpeluang bercakap hanyalah golongan ‘Ruwaibidhah’. Sahabat bertanya, ‘Apakah Ruwaibidhah wahai Rasulullah?’ Nabi menjawab, ‘Orang bodoh yang bercakap mengenai urusan orang ramai” [HR Ahmad].

ADAKAH WAJAH-WAJAH YANG DIPAPARKAN DI ATAS ITU MENEPATI HADITH RASULULAH ITU?
JAWAPAN : BENAR. TIDAK YANG BENAR. MELAINKAN BENAR-BENAR BELAKA


“UMNO TIADA, RAKYAT AMAN DAN SEJAHTERA”
"SELAMATKAN RAKYAT DAN SELAMATKAN NEGARA DARI UMNO CELAKA”

4 comments:

Anonymous said...

mereka yakin azab Allah tidak sekuat mana berbanding dengan azab yang dilakukan mereka.
biarkan mereka. semoga Allah akan mempertontonkan kepada kita saat penghujung nafas mereka. kita tunggu.

Tun_Telanai said...

Terima kasih kerana memberi respon. Wajah-wajah di ataslah merupakan manusia-manusia munafik yang yang bersekongkol untuk menegakkan sebuah regim yang zalim, menindas, korup, menyalahgunaan kuasa dan kedudukan demi kuasa, kedudukan dan kekayaan. Kita doakan mereka yang terlibat menerima pembalasan yang sewajarnya daripada Allah swt kelak. Dosa sebesar zarah pun akan dipertontonkan oleh Allah. Begitu juga dengan kebaikan sebesar zarah juga akan menerima pembalasan [nikmat syurga] daripada Allah jua.

nik ismail said...

Begitulah dunia akhir zaman,

Anonymous said...

Jangan ada rasa simpati kepada mereka yang zalim.