DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Monday, September 14, 2009

TOLAK UMNO: RAKYAT DAN NEGARA SEJAHTERA

Berjuang menentang UMNO adalah jihad kerana selama UMNO memerintah Malaysia selama 52 tahun banyak kerosakan yang telah berlaku ke atas umat khususnya kepada bangsa Melayu dan Islam.

Melayu telah hilang identitinya, manakala Islam yang dianuti oleh bangsa Melayu dengan senang dihina dan keji oleh orang bukan Islam, malah orang Islam memperlecehkan Islam dan undang-uindangnya.

Orang Melayu banyak terlibat dalam gejala negatif. Pemimpin Melayu melakukan amalan rasuah dan meyalahgunaan kuasa untuk merompak harta rakyat. Mereka melakukan perbuatan maksiat dan mendurhakai Allah swt.

Oleh itu, UMNO wajib ditolak dalam sistem pemerintahan di negara ini. Sesiapa yang menyokong UMNO adalah pengkianat negara, bangsa dan agama.

Lihatlah budaya kehidupan pemimpin UMNO yang rakus macam syaitan dengan memperhambakan rakyat yang menyokong. Marilah kita bersama-sama berdoa ke hadraat Allah dalam bulan yang mulia ini agar UMNO akan dihancurkan oleh Allah swt sebagaimana Allah menghancurkan tentera-tentera bergajah Abrahah yang menyerang Mekah ketika kelahiran Nabi Mohammad saw.



















“UMNO TIADA, RAKYAT SEJAHTERA”.
"SELAMATKAN RAKYAT DAN SELAMATKAN NEGARA”

1 comment:

solehjuang said...

Assalamu'alaikum.
ada lagi ke gmbr KJ minum arak?