DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Wednesday, May 1, 2013

PASUKAN BERANI MATI PR SEDIA DIARAHKAN!! SAKSIKAN!



Oleh: modayu ((TKO)

'Wan!, taufiq!!'Jerit komander PR subang 2, 

'Saya tuan!'. Balas keduanya bersedia menerima arahan.


'Malam ini anda berdua dikehendaki tunggu sedia dikawasan ini! pastikan gerak geri musuh dari memasuki kawasan ini!'. Arahan komander seterusnya kepada skuad berani mati yang telah bersedia memikul amanah.

'Baik tuan!!'. Bersemangat taufiq dan wan untuk menerima tugasan yang cukup mencabar ini.  

Masa semakin suntuk untuk pasukan PR bertahan, strategi yang harus dilakukan adalah dengan terus menyerang tanpa henti pasukan BN yang kini semakin tertekan dan semakin hilang keupayaannya. 'Ini kalilah'. Jerit wan penuh dengan keazaman yang tinggi

Pasukkan berani mati bersama PR ini tertubuh angkara ketidakpuasan hati kepada pasukan BN yang tidak pernah mendengar permasalahan mereka. Pasukkan ini berkerja siang dan malam mengasak pasukkan BN agar tidak dapat terus bangkit dalam peperangan ini.

'Rakan2 kita diseluruh negara sudah bangkit tuan!'. Beritahu wan kepada komandernya.

'Ya! saya tahu, kita kena teruskan mementum ini agar ianya terus mengasak pasukkan BN agar mereka tahu langit tinggi rendahnya!'. tegas komander itu mengiyakan kata2 wan tadi.
'Siapkan 'kapal terbang' yang paling besar malam ini juga!'. Tegas komander tanpa menoleh kebelakang lagi.

'Baik tuan!'. Jerit wan menerima arahan..

Dan video ini lah membuktikan betapa kami sekariah turun membantu menyiapkan sebuah 'kapal terbang' yang terbesar pernah dihasilkan di dalam negara ini. Masa semakin suntuk buat kami.

'INI KALILAH!!!' Jerit kami ramai2. Saksikan!!

No comments: