DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Tuesday, April 16, 2013

TANDA-TANDA UMNO NAK MATI : PELAJAR DAN STAFF UITM DIPAKSA HADIR PROGRAM MERAPU SIDEK BABA



TINDAKAN terdesak Umno dan Barisan Nasional menggunakan Sidek Baba yang pernah mengaku diliwat oleh Anwar Ibrahim untuk "menyerang" beliau hari ini diteruskan lagi ke UiTM Shah Alam pula. Pelajar dan staff dipaksa hadir ke program tersebut.


Tidak cukup dengan itu, malah kehadiran staff ke program merapu ini turut akan dimasukkan ke dalam jam latihan kakitangan. Semua staff, ketua jabatan serta dekan fakulti juga dikehendaki memastikan kehadiran para pelajar ijazah sarjana muda menghadirkan diri mendengar Sidek Baba "jual temberang".

Menurut sekeping surat yang dibekalkan oleh salah seorang sahabat dari UiTM, program merapu Sidek Baba yang berlangsung sebentar tadi pada jam 9:00 hingga 12:00 disiarkan secara terus menerus (siaran langsung) supaya boleh diikuti di kampus-kampus cawangan UiTM yang lain.




Punyalah terdesak nak serang Anwar Ibrahim, tidak cukup dengan paksa orang dengar ceramah dia, siap buat siaran terus menerus betul-betul terdesak kah kah kah...MiloSuam


No comments: