DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Tuesday, March 19, 2013

SIAPA SYUFINA YAAKOB



Ketua UMNO Bahagian Bentong ialah Adnan Yaakob...Surat yang dikeluarkan oleh Pengarah JKR Negeri Pahang dialamatkan kepada semua  Jurutera Daerah Negeri Pahang ada menyebut hasil persidangan Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri Pahang.

Pengerusi Majlis Mesyuarat Kerajaan Pahang ialah Menteri Besar Pahang sendiri.

Jadi secara tidak langsung MB Pahang yang mempengerusikan mesyuarat telah memberikan Ketua Pemuda UMNO Bahagian Bentong, Johari Harun salah seorang pemegang syer terbesar Syarikat YP Maintenance Sdn Bhd kontrak menyelengara semua jalan-jalan negeri seluruh Pahang selama 7 tahun.

Jelas ada penyalahan guna kuasa dan kedudukkan untuk beri kontrak selama 7 tahun berterusan kepada sebuah syarikat kepunyaan Ketua Pemuda UMNO dimana Ketua UMNO Bahagiannya sendiri adalah Menteri Besar Pahang.

Seorang lagi pegenag terbesar syer syarikat berkenaan ialah Syufina Yaakob...Adakah mempunyai tali persaudaraan dengan Menteri Besar Pahang? Wallahuakhlam Bissawab.

No comments: