DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Saturday, March 30, 2013

BERPULUH RIBU RAKYAT HADIR CERAMAH PR, HANYA HANTU YANG HADIR DI CERAMAH UMNO/BN-PETANDA JELAS UMNO/BN, NAJIB DAN PARA PEMIMPINNYA AKAN TERKUBUR PADA PRU INI-INSYA ALLAH-ALLAH AWT SUDAH TIDAK MENGIZINKAN UMNO/BN MENERUSKAN KEZALIMANNYA



Lihatlah dengan mata hati. Program Perasmian Majlis Pengesahan Klinik Kesihatan di Bandar Tun Hussein Onn, Cheras, Kuala Lumpur oleh Menteri Kesihatan Malaysia merangkap Timbalan Presiden MCA, Datuk Seri Liow Tiong Lai pagi ini 30hb Mac 2013 jam 10.00pagi. Tidak mendapat sambutan langsung.


Rakaman gambar ini dirakam ketika Liow Tiong Lai sedang menyampaikan ucapannya...Ini bermakna rakyat sangat benci dan meluat pada kerajaan pimpinan Najib yang kurop hanya tunggu masa untuk menendang dan mengkuburkan UMNO/BN buat selama-lamanya agar dapat rakyat boleh bernafas lega.

Keadaan ini membuatkan Pengerusi MCA Selangor Donald Lim Siang Chai merayu pengundi di negeri itu agar tidak menolak terus parti itu di Selangor kerana mereka telah bekerja keras berbakti kepada rakyat sejak lima tahun lalu walaupun kalah teruk dalam pilihan raya umum 2008.

"Saya harap rakyat berilah kami sedikit undi, janganlah bagi kami telur (tiada kerusi langsung)," beliau dipetik sebagai berkata dalam wawancara dengan Oriental Daily News.-:
             MCA PADA PRU KALI INI AKAN TERKUBUR BERSAMA UMNO DAN MIC


Dalam pada itu, UMNO/BN canangkan satu dunia kononnya anak-anak muda kini bersama-sama dengan mereka,tapi lain lain pula kisahnya disatu program mesra belia anjuran UMNO/BN malam tadi di Dataran Penggaram, Batu Pahat, Johor. Kerusi lebih banyak dari manusia (anak muda) semaklin benci perangai buruk UMNO/BN semakin terserlah macam syaitan :
       KERUSI DAN HANTU RAYA YANG MENDENGAR CERAMAH UMNO/BN-           MANUSIA TAK TERINGIN UNTUK MENDENGARNYA

Gambarannya kini mood rakyat maukan perubahan tak boleh disekat-sekat dan ditakut-takutkan...lihat UMNO/BN Najib ribuan rakyat Sentul perlbagai kaum hadir di Ceramah Jelajah Merdeka Rakyat malam 29hb Mac 2013 di Bandar Baru Sentul dalam Parlimen Batu.

Penceramah terdiri dari bakal PM ke-7 DSAI, Timbalan Presiden PAS Hj Mohamad Sabu dan Ahli Parlimen Batu, YB Tian Chua yang telah pun diistiharkan akan mempertahankan parlimen Batu pada PRU 13 nanti :

     LIHAT DAN RENUNGKANLAH KEBANGKITAN RAKYAT INI UMNO/BN AKAN      MUSNAH


Ini pula sambutan yang diberikan oleh rakyat pada Ceramah Jelajah Merdeka Rakyat di Tapak Pasar Malam MPS, Gombak pada malam ini 29hb Mac 2013 walaupun para pemimpin PR terutamanya DSAI, TGNA, Nurul Izzah, TGHA, Lim Guan Eng, Lim Kit Siang, Karpal Singh, Mohamad Sabu dll diserang bertubi-tubi bertali arus tanpa henti dan jemu oleh UMNO/BN melalui media milik dan kawalan mereka, sudah pasti UMNO akan bertambah panik, gelabah, cuak, gentar dan takut bila tarikh PRU 13 semakin hampir sama ada dibubar atau terbubar secara automatic. Lihat ribuan manusia :


Awas untuk semua. Kebangkitan rakyat tak boleh disekat lagi. Ia datang bagaikan air dari gunung yang tidak boleh disekat. Ia akan rempuh semua halangan di hadapannya. 

SUMBER : OMAK KAU BLOGSPOT

No comments: