DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Thursday, February 14, 2013

SUKANYA AKU…NAJIB PATUT DIMALUKAN-HANTAR MESEJ SUPAYA JELAS BAHAWA RAKYAT TAK NAK NAJIB DAN BN LAGI…HANCUR NAJIB…HANCUR UMNO…..HANCUR BN



Sebab Psy tak gaul 'Yee Sang' dengan Najib didedahkan oleh Pengerusi BN Pulau Pinang.. 


Jika semalam Pengerusi Barisan Nasional, Teng Chang Yeow telah memberikan penjelasan tentang insiden 'Yes for Psy.. No for BN' (sila baca di SINI ), hari ini beliau telah menjelaskan tentang mengapa Psy tidak turut serta untuk menggaul 'Yee Sang' bersama Najib pula..

Psy telah dilaporkan membiarkan Najib dan Rosmah serta gerombolannya ternganga-nganga selama lebih dari lima minit di atas pentas, namun begitu hingga ke akhirnya Psy tetap tidak hingain menggaul 'Yee Sang' bersama Najib.. video kejadian sila lihat di ( SINI )

Ini apa yang dinyatakannya kepada The Malaysian Insider..
Pengerusi BN Pulau Pinang Teng Chang Yeow mengatakan hari ini mereka telah diberitahu untuk memastikan polis bersiap sedia kerana penyanyi rap itu menerima ancaman maut sebelum tiba di Malaysia.

Beliau menafikan spekulasi Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak meninggalkan pentas selepas Psy tidak keluar apabila dijemput untuk menyertai “Yee Sang” dengan pemimpin BN.

Teng mengatakan kelewatan Psy muncul disebabkan faktor keselamatan untuk mencegah ancaman terhadap dirinya.

“Terdapat ancaman terhadap nyawa Psy, jadi polis terpaksa bertindak untuk memastikan kawasan tersebut selamat kerana khemahnya jauh sedikit daripada pentas, itu sebabnya kita suruh Perdana Menteri untuk turun dari pentas,” katanya.

Beliau mengatakan Psy telah menerima ancaman bunuh jika beliau datang ke Pulau Pinang untuk membuat persembahan.

Beliau menafikan penyanyi pop Korea Selatan itu enggan untuk “low sang” (melambung Yee Sang) dengan pemimpin BN, mengatakan acara tersebut tidak termasuk dalam program Psy.

Beliau mengatakan Psy tidak tahu apa itu “low sang” oleh kerana ia tiada dalam aturcara programnya, maka pasukannya terpaksa menerangkan kepada penyanyi tersebut.

“Selepas selesai menerangkan kepadanya, semua sudah habis,” katanya.

Beliau mengatakan pengacara majlis tidak mengikut aturcara sehingga menyebabkan ‘salah faham’.

Teng menambah membawa Psy ke Pulau Pinang adalah cara menunjukkan kepada rakyat Pulau Pinang beliau menunaikan janjinya.

“Apa yang saya mahu beritahu rakyat Pulau Pinang, apa yang saya janjikan, akan saya tunaikan,” katanya.

Beliau menambah, jika rakyat yakin kepadanya, beliau akan membawa penyanyi terkenal lain ke Pulau Pinang dan tidak semestinya hanya semasa sambutan Tahun Baru Cina.

Teng mengatakan beliau mempunyai kawan dalam industri yang menawarkan untuk membawa penyanyi terkenal Korea Selantan itu dan semuanya ditanggung oleh penderma swasta..

“Ia ditaja oleh penderma swasta yang tidak mahu dikenali kerana takut dijadikan “mangsa” jika identiti mereka didedahkan,” katanya ~ The Malaysian Insider

Menariknya dalam cubaannya untuk memperbodohkan rakyat itu, pembohongannya terdedah bilamana Ketua Polis Pulau Pinang Datuk Abdul Rahim Hanafi mengatakan Polis hanya menerima laporan tentang cubaan sabotaj.. tapi tak ada laporanpun kononnya nyawa Psy diancam..

Baca nih!!



Ini adalah kenyataan nak 'Cover Malu' oleh Pengerusi BN Pulau Pinang

Ini adalah kenyataan untuk ‘cover malu’ oleh Pengerusi Barisan Nasional Pulau Pinang berikutan insiden ‘Yes for Psy, No for BN’ yang memalukan Perdana Menteri Malaysia, Datuk Seri Najib Tun Razak baru-baru ini.

Dalam insiden memalukan yang telah berlaku terhadap Najib itu, Rakyat Pulau Pinang telah memberikan jawapan ‘NO’ apabila Najib bertanya ‘Are you ready for BN??” sebanyak tiga kali.. (lihat di SINI )

Video awal kejadian telah dipertikaikan oleh kebanyakkan macai-macai UMNO termasuk seorang pembaca Berita dari RTM yang mengatakan penyokong Pakatan Rakyat adalah bengong kerana mempercayai video tersebut.

Bagaimanapun mereka sudah tidak mampu lagi untuk mempertikaikan video tersebut bila mana semakin banyak video rakaman dari pelbagai sudut di hadapan pentas dimuat naik ke dalam YouTube.

Lebih malang dan membuatkan macai-macai UMNO terkedu bila Chanel New Asia dari Singapura turut menyiarkan rakaman insiden memalukan itu.. (sila lihat video tersebut di SINI )

Berikutan insiden yang memalukan Najib itu, Pengerusi Barisan Nasional Pulau Pinang Teng Chang Yeow cuba meletakkan kegagalannya dalam memberikan nasihat hingga menyebabkan Najib dimalukan oleh rakyat Pulau Pinang terhadap pihak lain..

Katanya beliau percaya kumpulan melaungkan perkataan ‘No’ ketika Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak bertanyakan kepada orang ramai ‘Are you ready for BN’ adalah kumpulan dihantar untuk merosakkan majlis…

Alasan UM :



Buat masa sekarang mungkin kerana skripnya masih belum siap beliau belum membuat sebarang ulasan tentang kejadian yang lebih memalukan Najib.

Dimana Najib telah dibiarkan melopong di atas pentas bersama lain-lain pemimpin BN menunggu kemunculan Psy untuk bersama mereka..

Dalam kejadian meskipun namanya dipanggil oleh pengacara majlis berulang kali namun Psy tetap enggan muncul di pentas untuk mengaul ‘Yee Sang’ bersama Najib dan lain-lain pemimpin Barisan Nasional Pulau Pinang… ( Video di SINI )

No comments: