DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Sunday, February 24, 2013

MEMANGLAH LAYAK UNTUK MEMANGGIL NAJIB DENGAN GELARAN 'BAPA BABI NEGARA (BN)

Lihatlah bapa Babi Negara (BN) menjadikan rakyat sebagai 'haiwan' lihatlah gambar-gambar di atas. Sebenarnya kalau ia bukan dasar Babi Negara (BN) yang mementingkan kepentingan politik, bukan untuk kepentingan rakyat, cukup senang untuk menguruskan pemberian BR1M ini. Masukkan terus ke akaun penerimanya, taklah rakyat terpaksa menjadi haiwan macam di atas.

Lepas tu bapa Babi Negara (BN) ni kata RM500.00 cukup setahun untuk makan satu keluarga. Betul-betul PM ni binatang punya orang. Bercakap ikut sedap mulut dia saja. Nilai RM500.00 macam RM50.00 saja babi oii kos belanja hidup tingga.Harga barangan dan perkhidmatan tak macam tahun 60an dan 70an. Murah. 
Hang sebagai Bapa Babi Negara (BN) adakan hari jadi pun sampai mencecah RM80,000.00 dan majlis tunangan anak pun hampir mencecah sampai RM500,000.00.

HANG NI NAJIB BENAR-BENAR 'BINATANG' MENGHAIWANKAN RAKYAT..HARAM JADAH SUNGGUH KAU NAJIB.