DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Friday, February 8, 2013

ISLAM UMNO SEMUA BOLEH!



Nama isteri Zambry ialah Sharifah Zulkifli. Siapa Mariam?

"Boleh ke aksi macam ni dilakukan oleh seorang Islam,tambahan pula dilakukan seorang MB yang kononnya dari parti yang nak jaga Islam. Aksi Zambry dalam gambar diatas yang di ambil dari keratan akhbar tempatan hari ini boleh mendatangkan fitnah pada dirinya dan wanita yang bernama Mariam.

Kalau iye pun nak tenangkan keadaan, apa ke halnye pegang-pegang tangan sampai camtu sekali. Kat sebelah Zambry kan ada sorang kaum muslimat". Gambar ini sekarang tersebar dengan meluas di dalam laman sembang sosial facebook. Adengan ini jelas sekali membuktikan pemimpin UMNO cakap tak serupa bikin soal Islam sebenarnya. Atas apa jua alasan, beliau tidak harus berbuat demikian.


Apatah lagi dengan jawatannya seagai Menteri Besar Perak. Namun, inilah agaknya ajaran yang terkandung dalam Islam yang didakwa oleh UMNO selama ini. Justeru buatlah pendirian dan jangan terikut-ikut dengan provokasi melampau yang didendangkan di dada-dada akhbar sekarang ini. Gambar diatas bukanlah super impose atau sebagainya, ia disiarkan dalam sebuah akhbar arus perdana. Apa komen ulamak UMNO dalam hal ini?. Tiada sebarang alasan lagi untuk rakyat membuat keputusan pada PRU-13 ini. Jom Ubah!].

No comments: