DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Friday, December 7, 2012

PM NAJIB ‘HARAM JADAH’ -KATANYA TAK SERUPA BIKIN-MANUSIA MUNAFIK-DI MANA HASAN AKIDAH-DI MANA PERKASA YANG MEMPERKOSAKAN AGAMA DAN BANGSA DAN DI MANA…DI MANA DAN DI MANA ANJING-ANJING UMNO YANG SELALU BERKOKOK UNTUK SELAMATKAN AKIDAH ORANG-ORANG ISLAM



Ini petikan ucapan PM Najib ‘Haram Jadah’ semasa PAU lalu :

"Yakin dan percayalah satu undi untuk PKR (Parti Keadilan Rakyat) bermaksud satu undi untuk kerosakan akidah dan kerosakan umat. Satu undi untuk Pas bermakna satu undi untuk perpecahan. Satu undi untuk DAP bermakna satu undi penindasan ke atas bangsa tercinta.

"Satu undi untuk UMNO dan BN adalah satu undi untuk keselamatan akidah orang Islam. Satu undi untuk BN, satu undi untuk perpaduan dan kekuatan umat. Satu undi untuk BN, satu undi pembelaan bangsa Malaysia," kata Datuk Seri Mohd najib tun Abdul Razak, Presiden UMNO ketika menggulung perbahasan pada hari terakhir Perhimpunan Agung UMNO 2012 di PWTC baru-baru ini.

Sebaliknya ini berlaku :

Najib membenarkan Malaysia menjadi tuan rumah kepada Anugerah Grammy Korea Selatan, The Samsung Galaxy 27th Golden Disk Awards (GDA) buat pertama kalinya diadakan di negara ini pada 15 Januari hingga 16 Januari 2013 di Litar Antarabangsa Sepang.

Iannya bakal menjadi satu event K-Pop yang paling meriah dan besar pernah diadakan di Malaysia menurut penganjurnya.

Seramai 20 kumpulan K-pop akan mengadakan pertunjukan dan dipercayai hampir 20,000 penonton akan hadir.

Tiket-tiket berharga RM688 dan RM999 akan mula dijual pada 9 Disember ini.

MASIH NAK YAKIN JIKA BERI UNDI KEPADA UMNO MAKA AKIDAH UMAT ISLAM DI NEGARA KITA TERJAMIN TERBELA?

ADAKAH DENGAN MENGANJURKAN PESTA K-POP SECARA BESAR-BESARAN MAKA ITU TANDANYA UMNO MEMBELA DAN MEMPERTAHANKAN ISLAM?

Tolonglah jawab Mufti Haru sana-Haru sini

No comments: