DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Thursday, December 6, 2012

ALHAMDULILLAH AKHBAR UTUSAN SUDAH NAK LINGKUP DAN NAK TUTUP KEDAI DAH…



 KAH...KAH...PERKASA TOLONG KUTIP DERMA UNTUK UTUSAN BAYAR KOS GUAMAN..KASIHAN..KASIHAN DIA

 
PADAN DENGAN MUKA ENGKAU WAHAI UTUSAN TIDAK SIAPA YANG INGIN MELIHATNYA-TIDAK SIAPA YANG INGIN MEMBACANYA DAN TIDAK SIAPA YANG MENGIKHLAN-KASIHAN DIA


Akhirnya akhbar porno Utusan Malaysia akan menghampiri zaman atau era kejatuhannya. Kita merancang, Allah jua merancang. Perancangan Allah lagi maha hebat. Allah swt melepaskan bala dan bencanaNya ke atas Utusan yang lari dari jalan yang benar. Menghina dan memalukan orang merupakan satu perbuatan paling terkutuk  disisi Allah dan RasulNya.

Nah Allah datangkan perasaan benci dan meluat manusia ke atas Utusan yang menyebabkan orang ramai tidak terasa untuk melihat, apatah lagi untuk membeli dan membaca. Manusia jadi geli melihatnya. Bila Utusan tak laku di pasaran, maka ia mengalami kerugian, demi kerugian. Itu satu cara Allah menurunkan balaNya kepada Utusan.

Satu lagi cara bala Allah kepada Utusan, Ia menjadikan hati-hati dan perasaan orang yang bekerja di Utusan ini terasa hasrat dengki (PHD), pendendam, pengkianat, suka mengadu-domba,  apabila ia tidak suka kepada sesuatu puak, maka ia akan berusaha menjatuhkan puak tersebut dengan apa cara sekali pun. Jadi, ia pun menulis dan melaporkan dan memutar-belitkan berita, mereka-cipta cerita-cerita bohong dan fitnah sehingga menyebabkan banyak puak-puak yang terkena membuat menyerang balas dengan menyamannya. Hasilnya banyak Utusan kalah dan terpaksa membayar ganti rugi beratus ribu ringgit. Kini Utusan tak mampu lagi untuk membayar kos guaman dan terpaksa meminta sedekah.

Rayuan saya kepada sesiapa saja yang mendapati laporan yang dibuat oleh Utusan tak tepat mengenai cerita dirinya, keluarga kea tau dsbnya, maka cepat-cepatlah menyaman Utusan, mudah-mudah Utusan cepat-cepat berambus di muka bumi ini.

No comments: