DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Saturday, November 3, 2012

UNTUK RAKYAT MALAYSIA YANG RASIONAL BUATLAH PEMILIHAN YANG BETUL DALAM PRU PADA KALI INI. PILIHLAH DSAI SEBAGAI PEMIMPIN. JANGAN PILIH NAJIB YANG PENIPU DAN PEMBOHONG YANG MENGGUNAKAN KUASA UNTUK MENGUASAI KHAZANAH NEGARA UNTUK DIFARAIDKAN SESAMA SENDIRI-ANGKOH DAN SOMBONG



Gambar bakal PM Malaysia ke-7 sedang menikmati hidangan yang paling simple tidak macam Najib yang keluarganya golongan bangsawan. Najib hidup penuh kemewahan dan membazir duit rakyat. Gambar ini tidak mungkin dan pasti diharamkan terbit disemua media arus perdana milik dan kawalan UMNO/BN.


DSAI sedang menjamu selera dengan nasi bungkus di Bilik Gerakan, Parlimen Kanowit, Sarawak bersama-sama dengan para petugas, semasa beliau mengadakan siri Jelajah Merdeka Rakyat disana.

Cool dan sempoi.

Inilah pemimpin yang rakyat mau cari..menikmati makanan apa yang rakyat jamah dan mamah.

Siri Jelajah Merdeka Rakyat Datuk Seri Anwar Ibrahim (DSAI) di Sarawak, semalam, 2hb Nov 2012, mengundang demam kepada para pemimpin Sarawak dan UMNO/BN.


Kawasan pendalaman yang terkenal sebagai fixed deposit dan kubu kuat Barisan Nasional sudah retak dan menunggu pecah berderai pada PRU 13 nanti.

Rumah panjang yang dulu terlalu sukar pemimpin PR nak membuat ceramah kini di rumah panjang Udam, Kanowit telah membuktikan yang warga Sarawak dari pendalaman sudah maukan satu perubahan besar berlaku dalam pemerintahan negara demi menjaga masa depan mereka.

Begitu juga sambutan di Kabong Saratok, Sarawak. Ribuan penduduk tempatan keluar beramai-ramai mendengar ceramah DSAI.

Kini rakyat disana sudah mula sedar, parti mana yang mampu membela nasib mereka.

Sebelum itu siri Jelajah Merdeka Rakyat di Selangor, sambutannya cukup memberansangkan :

 

Berbeza dengan Najib lawatannya ke Pantai Merdeka, Kedah disambut oleh kanak-kanak yang dipaksa oleh pihak sekolah untuk beratur menyambut Najib. Para ibubapa (waris) juga dipaksa dan ditipu untuk menyambut Najib, apatah lagi kakitangan kerajaan diugut, diancam dan dipaksa hadir program Najib di Pantai Merdeka.

Suasana pagi tadi di Tg Dawai, Merbuk, Kedah, sempena lawatan rasmi Najib Razak disana sangat memalukan bagi seorang PM sudah popularitinya telah jatuh merudum.Najib hebat kerana media kawalannya yang menobatkan beliau sebagai PM sangat popular. Jadi terpaksalah berbohong dan menipu bagi menutup kehuduhan pimpinan Najib.


Beliau hanya disambut oleh budak-budak tadika dan murid-murid sekolah rendah sahaja selain beberapa kerat warga dewasa.


Budak-budak tadika dan sekolah rendah ini diarah kibarkan jalur gemilang dan bawa sepanduk tulis I LOVE PM,,,,SELAMAT DATANG PM.. WE LOVE U...
 
Budak yang langsung tak tahu apa benda ini dipergunakan oleh para pemimpin UMNO bagi menunjukkan kononnya rakyat Kedah amat sayang dan menyokong Najib Razak selaku Perdana Menteri Malaysia.

Warga dewasa yang tahu erti dan makna I love PM dan We Love PM langsung tak terlioq nak pegang placard.

Lepas itu kecoh dan heboh satu dunia,kononnya  Kedah bakal jatuh ketangan UMNO semula pada PRU 13 nanti.

JELAS SEKALI UMNO MENYALAH GUNAKAN MURID-MURID SEKOLAH TERMASUK MURID TADIKA DEMI POLITIK SEMPIT MEREKA!!!!!

UMNO DAH TERDESAK....HANYA PARTI NAZAK AKAN LAKUKAN KERJA-KERJA TERDESAK!

Anak-anak kita yang akan menghadapi peperiksaan SPM dan STPM pun UMNO bagi percuma kotak pensil yang mengandungi gambar Najib. Nampaknya UMNO semakin gila, hari semakin hari UMNO semakin sewel.

No comments: