DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Thursday, November 1, 2012

BUNUH ORANG PUN LEPAS-BELASAH ORANG PUN LEPAS-INI KAN PULA RASUAH YANG MENJADI BUDAYA PARA UMNO DULU, KINI DAN SELAMA-LAMANYA BEGITULAH SELAGI BERKUASA-SEMUA AGENSI PENGUATKUASA TUNDUK MENYEMBAH SANG PENGUASA



"Anakku bukan Isteriku.. jadi aku tak tahu" kata Nazri tentang Hummer dipandu anaknya..




Hampir sama saja nampaknya jawapan Nazri berikan bila didedahkan bahawa anaknya menggunakan Hummer milik Micheal Chia dengan jawapan Sharizat bila didedahkan ahli keluarganya menyalahgunakan dana untuk NFC. 

 Dalam kes NFC yang melibatkan RM250Juta dana awam yang diguna ikut suka depa oleh ahli keluarganya, Ketua Wanita UMNO mendakwa beliau tidak tahu suaminya membida Projek Fidlot Nasional (NFC). 

Shahrizat berkata, Salleh tidak pernah membincangkan perkara itu dengannya dan sepanjang berkahwin selama 33 tahun, mereka juga tidak mencampuri hal urusan kerja masing-masing. 

“Saya dapat tahu tentang NFC melalui suami dan media,” kata Shahrizat. 

Katanya, suami dan tiga anak mereka, Wan Shahinur Izmir, Wan Shahinur Izran dan Wan Izzana Fatimah Zabedah juga tidak pernah meminta bantuannya mendapatkan projek itu dan beliau tidak terbabit dalam proses kelulusan serta menguruskan syarikat National Feedlot Corporation Sdn Bhd (NFCorp). 

Dalam isu anak Nazri Aziz menggunakan Hummer milik Micheal Chia yang pernah ditahan di Hong Kong kerana menyeludup RM40 Juta tunai suatu masa dulu pula.. jawapannya juga dia tidak tahu menahu.. 

Kata Nazri “ Saya tidak tidur dengan anak saya, Saya bukan gay lagipun anak saya bukannya isteri saya, bukan kekasih saya. Apa yang dia lakukan dia tidak pernah beritahu kepada saya.”
KUALA LUMPUR, Oct 1 — Datuk Seri Mohamed Nazri Aziz said today he does not see any wrong in his son’s alleged use of a car belonging to Michael Chia, pointing out that Nedim’s relationship with the Sabah timber trader has no connection to his integrity as a Cabinet minister. 

He told reporters that he does not police Nedim’s every movement as the latter is an adult, adding that if his son was indeed using Chia’s car, it was a personal arrangement between him and Chia. 

“I don’t sleep with my son. I am not gay (homosexual). My son is not my wife, my son is not my lover. What he does, he doesn’t tell me. 

“That is between my son and Michael Chia. If he (Chia) wants to give [Nedim] a Hummer or a Ferarri, it is Michael Chia’s business... its not like he (Chia) is giving it to me... and I am the minister, not my son,” Nazri told reporters when approached in Parliament today. 

Nazri was responding to PKR strategy director Rafizi Ramli who had earlier accused him of conflict of interest for allegedly defending Chia when his son, Nedim, has been using a luxury vehicle registered to Chia’s name ~ The Malaysian Insider 

Sharizat tak tahu apa yang suaminya lakukan.. Nazri Aziz pulak tak tahu apa yang anaknya lakukan sebabnya anaknya bukan isterinya.. 

Sibuknya hidup pemimpin UMNO ni ya.. Isteri tak tahu apa suami lakukan, Bapa pula tak tahu apa anak lakukan..

Tapi.. Hummer menjalar pergi balik depan mata tu takkan lah tak tergerak dihati untuk bertanya datangnya dari mana? sebab harganya bukan RM50K tapi hampir RM500K..

Baca pendedahan tentang Hummer milik Micheal Chia yang dipandu anak Nazri di ( SINI  )

1 comment:

Anonymous said...

dengann kenyataan dan jawapann yang agak 'sakastik' oleh menteri berkenaan, maka wajarlah 'siasatan rapi dan terpeinci' dijalankan keatas si Nedim kerana ia melibatkan integriti dan kaitan 'kepentingan peribadi' sehingga ada orang sanggup memberikan 'kemewahan' sebegitu kepada seorang anak menteri yang berpengaruh dalam Kerajaan. Pastinya ada 'udang disebalik batu' demi kepentingan peribadi.

Alangkan anak ahli-ahli yang dikatakan dari pihak 'pembangkang' memegang jawatan dalam sektor Kerajaan pun dituduh mempunyai 'kepentingan peribadi' inikan pula mendapat sogokan kemewahan tidak ada apa-apa dan tidak menjadi kesalahan?