DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Saturday, October 20, 2012

CHUA SOI LEK PEMBOHONG



Jika Presiden MCA Datuk Seri Dr Chua Soi Lek mendakwa berdasarkan satu sms yang diterimanya seramai 1.2 juta rakyat Malaysia akan kehilangan kerja sekiranya PAS melaksanakan hudud di Malaysia itu adalah pembohongan semata-mata.

Ini kerana perkara sebegini  telah dibentangkan oleh beliau sendiri dalam satu forum bertajuk 'Hudud &Its Implications On Non-Muslim In Malaysia' di Wisma MCA pada 04 Disember 2011.

Forum dianjurkan oleh Institute of Strategic Analysis and Policy Research (INSAP) menampilkan President Malaysian Bar Council, Lim Chee Wee sebagai Moderator.

Ahli Panelnya pula ialah Professor Dr Chandra Muzaffar President, International Movement for a Just World (JUST), Mr. Edmund Bon Lawyer, Malaysian Centre for Constitutionalism and Human Rights (MCCHR).

Turut serta sebagai ahli panel ialah Ustaz Hj Mohd Kamal Saidin Penasihat Ugama Menteri Besar Terengganu dan juga Ustaz Fathul Bari Mat Jahaya Pengerusi Jawatankuasa Kerja Ulama Muda UMNO (ILMU.

Apa yang Soi Lek bentangkan di sini adalah hampir sama dengan apa yang didakwanya baru-baru ini.

Saksikan video di bawah :

No comments: