DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Sunday, August 12, 2012

ABDULLAH SAAMAH DIUPAH RM50,000.00 UNTUK GADAIKAN MARUAH DIRI

RM50 Ribu Upah Untuk Calarkan Imej Islam


Pada 7 Ogos lalu, Utusan melaporkan tentang seorang tokoh ulama di Kelantan yang mengeluarkan fatwa tentang haram menyokong DAP. Dalam laporan tersebut, Abdullah Saamah dikatakan berkata,

“Adalah haram dan berdosa untuk umat Islam menyokong DAP yang secara terang-terangan menentang penubuhan negara Islam serta pelaksanaan hukum hudud.

Pengasas Pondok Geting, Tumpat, Abdullah Sa’amah berkata, umat Islam juga tidak boleh menyokong mana-mana pihak yang bekerjasama atau menjalin pakatan dengan DAP pada pilihan raya kerana sokongan itu akan turut membawa kemenangan kepada DAP.”

ADUN Kelaboran, YB Mohd Zaki Ibrahim menjelaskan siapa sebenarnya Abdullah Saamah. Mohd Zaki mendedahkan bagaimana Abdullah Saamah menerima cek bernilai RM50,000 dari Muhyidin Yasin untuk bantuan kepada Pondok Geting. Mohd Zaki juga mendedahkan bahawa Pondok Geting sebenarnya tidak wujud dan gelaran Tuan Guru yang diberikan kepada Abullah Saamah hanyalah dibuat untuk mengaburkan pandangan rakyat.



1 comment:

Unknown said...

Jawapan Hj Abdullah Saamah
http://www.youtube.com/watch?v=RX29SA6arQk