DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Saturday, July 14, 2012

NAJIB TENGOK GAMBAR INI-LAMBAT LAGILAH TARIKH PRU KE-13


Beribu rakyat prihatin telah menyertai Himpunan Oren berarak pada petang ini telah berjaya menyampaikan memorandum kepada Yang di-Pertuan Agong. Kumpulan rakyat prihatin yang benci kepada sistem pemerintahan Najib (demokrat palsu) yang menindas rakyat (termasuk peneroka-habua-habuan yang ditaburkan semua itu adalah sebagai umpan pilihan raya.Tidak ada sebesar hama pun keikhlasan Najib bagi membantu rakyat-ada udang disebalik batu) diketuai timbalan presiden PAS Mohamad Sabu, ketua penerangan Tuan Ibrahim Tuan Man, pengerusi Persatuan Peneroka Felda Kebangsaan Mazlan Aliman dan naib presiden Salahuddin Ayub.

Kumpulan berkenaan turut melaungkan slogan "Pecat Isa Samad", "Bebas peneroka" dan "Hancur Najib.Gelombang kebangkitan rakyat ini tentu mengerunkan Najib. Habis modal Najib nampaknya untuk mempergunakan Utusan Porno, RTM, TV3 suku dan lain-lain media massa miliknya bagi mencipta pembohongan demi pembohongan, putar-belitkan berita dan memanipulasikan fakta, tetapi rakyat semakin cerdik, mereka telah hilang kepercayaan terhadap nilai berita yang dilaporkan.Ia hanya sekadar propaganda murahan kerajaan UMNO/BN persis kerajaan komunis.

 Rakyat semakin benci pada media-media ini. Mereka telah beralih kepada media baru.Mereka menunggu masa pilihan raya bagi menendang UMNO dan sekutunya ke longkang najis yang hanyir dan busuk.Mereka seia dan sekata untuk menguburkan UMNO dalam PRU ke-13 ini seperti yang mereka tunjukkan dalam demontrasi kumpulan antipenyenaraian Felda Global Ventures Holding (FGVH) di Bursa Malaysia pada petang ini.

No comments: