DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Thursday, July 26, 2012

BUKTI MEREKA FITNAH SUDAH MENJADI BUDAYA DALAM BN


Depan media kawalan UMNO/MCA/BN bukan main lagi garang nyaring ayam jantan.

Bila ajak berdebat dikhalayak warga Subang Jaya, langsung tak berani nak tunjuk muka.

Itulah perangai anak kepada Presiden MCA, Datuk Chua Tee Yong yang membuat tuduhan melulu dan fitnah mengenai isu skandal Talam RM1billion.

Sebelum ini kita imbau kembali sebahagian dari kata-katanya mengenai isu ini:-
Pendedahan paling eksklusif dari Ketua Biro Muda Profesional MCA, Datuk Chua Tee Yong mengenai kerajaan PKR Selangor yang didakwa terbabit dengan aktiviti penyelewengan duit kerajaan negeri berjumlah RM1b telah membuka tembelang kerajaan PKR di Selangor.

Sebenarnya beberapa bukti penyelewengan sebelum ini sudah ada, cuma dokumentasi dan makluma sahaja tidak lengkap untuk mengheret kerajaan pemimpin PKR terlibat dalam amalan menyamun duit kerajaan negeri.

Pendedahan dari MCA ini memang kena pada masanya kerana beberapa kesalahan yang didedahkan sebelum ini gagal dijawab atau dinafikan oleh pemimpin PKR serta kerajaanya membuktikan merekalah penyamun paling dasyat menyamun wang rakyat.


BILA DICABAR SUPAYA KEMUKAKAN BUKTI YANG KERAJAAN PKR/PR SELANGOR MENYAMUN...BATANG HIDUNG PUN TAK NAMPAK.

SEBELUM TU AKHBAR THE STAR MILIK MCA BUKAN MAIN LAGI KUTUK KETAT YB TONY PUA SEBAGAI INDIVIDU YANG TAK LAYAK BERDEBAT DENGAN BELIAU.

BILA DIJEMUT HADIR DISUBANG JAYA UNTUK BERDAILOG DENGAN MENGEMUKAKAN BUKTI.. HAMPEH!!!..PENGECUT MACAM NAJIB RAZAK JUGA.

SEKURANG-KURANGNYA BAPA DIA ADA KEJANTANAN BERDEBAT DENGAN YAB LIM GUAN ENG SEBANYAK DUA KALI WALAUPUN SELEPAS ITU PARTI MCA MENGHARAMKANNYA BELIAU BERDEBAT LAGI SETELAH KENA KANTAOI LUMAT LUNYAI DIBELASAH OLEH LGE.

No comments: