DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Wednesday, July 25, 2012

BERSETUJUKAH ANDA PENGERUSI SYABAS WAJAR DIPECAT?


Makan gaji buta! gaji banyak  RM5.1 juta setahun.  bermakna gaji beliau RM425,000 sebulan. Satu hari, gaji dia RM14,166... Satu jam gaji dia RM1,770. Satu minit, dia dibayar RM29.51... gaji Pengerusi Syabas Tan Sri Rozali Ismail.

Apa dia buat...walaupun TPM mUhyiddin umum tiada catuan air...hah! Kelang dan Shah Alam hari-hari taada air.. hujan boleh katakan setiap hari...sekejap ada air lepas tur sampai petang maghrib waktu nak am,bil air wuduk..pergh..bengong!

Masaalah air jadi politik Umno/Bn....pengerusi syabas pariah!

Oleh itu seluruh rakyat Selangor diseru suarakan supaya Pengerusi Syabas dipecat!
Gaji dia boleh buat macam-macam! banyak tur..tapi rakyat menderita tiada air uintuk kegunaan perlu harian.

Inilah kroni Umno yang bengong!

6 comments:

Anonymous said...

Kalau Pengerusi Syabas yang tak syabas ni tidak boleh dipecat angkara kerajaan BN, rakyat pula akan bertindak memecat Perdana Menteri, Timbalan Menteri dan Menteri bab air ni di dalam PRU 13. Masa tu Pengerusi Syabas ini akan boleh mengucapkan Syabas kepada ketiga-tiga ekor bengong itu sebab mempertahankannya untuk kekal berjawatan sehingga menyebabkan ketiga-tiga bengong itu sendiri dipecat dari jawatan masing-masing.

Pilihan sekarang di tangan Kerajaan BN sekarang.... terpulang pada kebijaksanaan kamu yang tak berapa bijaksana tu.

Betapa tidak bijaksananya UMNO/BN menyusahkan rakyat dengan ketiadaan air di bulan Ramadhan ini.

InsyaAllah, UMNO/BN akan disusahkan di dalam PRU13 angkara doa-doa orang yang engkau zalimi di dalam bulan yang mulia ini. Sesungguhnya doa orang-orang yang dizalimi tiada hijab di sisi Allah, ditambah lagi bulan yang dirahmati ini. UPCO tak ajar UMNO/BN tentang semua ini, perkara ini diajar di dalam tazkirah-tazkirah di masjid kepada yang insan-insan yang menghadiri taman-taman syurga.

ABU....ABU....ABU!!!!!

Anonymous said...

semuga dia mati nanti kubur nya akan dipenuhi air ketika pengebumian,, kerana menyusahkan orang lain dengan harta tuhan , TUHAN turunkan air BUKAN UNTUK DINIAGAKAN ....

maliqi said...

sokong pecat...biar kerajaan negeri yang tadbir sendiri....

Anonymous said...

Salam Paklong....
Dulu nama PUAS....depa dah puas sapu duit...
La ni nama plak SYABAS....syabas sebab berjaya menganiaya rakyat....
lepas ni nama KEBAS la pulak kot....

Anonymous said...

Mahkamah dah sahkan yang ROZALI dan SYABAS difitnah... sebabnya SYABAS tidak pernah membayar apa2 remunerasi dalam sebarang bentuk pembayaran termasuk gaji atau bonus seperti yang didakwa terhadap beliau kecuali "leave passage'...

itulah keratan akhbar yang aku nengok2 pada bulan jun 2012... aku rasa itulah seorang business man namanya.. kenapa perlu kita pertikaikan gaji beliau.. sedangkan gaji beliau bukan dari sumber itu sahaja.. syarikat oil&gas pon dia ada... pelik aku tengok korang ni lah..

jjjebat said...

Juak juak PGayR ni cakap takde bukti. bila terkena batang hidung sendiri senyap dan hilang entah ke mana. cakap berlandaskan bukti jangan main hantam keromo macam anwar...Jali rock dah sah kena fitnah...dengan sapa? tu dia pakar strategik fitnah DAP, Tony Pua....Allah tu nak tunjukkan kebenaran.

Jangan selalu cakap bohong, nanti jadi pencuri..