DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Tuesday, March 27, 2012

ANAK NAZRI AZIZ KEPALA GANGSTER



ANAK NAZRI AZIZ KEPALA GANGSTER

"Woi anak Nazri, negara ini bukan "bapak" kau yang punya, Woi nazri anak Aziz... jaga sikit anak kau tu. ". ingat negara ini bukan kau dan bapak kau yang punya, dan kau tak boleh buat negara ini macam tak ada undang-undang.

Tau tahu kah korang, Anak Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Nazri Abdul Aziz didakwa menyerang seorang penyelia keselamatan di sebuah kondominium mewah di Mount Kiara pada malam Selasa lalu, dia membelasah seorang pengawal keselamatan.

Khabarnya, Anak Nazri memandu kereta sport Porsche ke kondominium teresebut, semasa mahu masuk budak ini tak mahu menulis namanya dalam buku tetamu di pondok pengawal berkenaan, lalu terjadi perbalahan kecil dan anak nazri yang biadap ini telah mengarahkan pengawalnya pengawal keselamatnnya yang memandu sebuah MPV mewah memegang pengawal berkenaan sebelum memukulnya.

Anak menteri hidup mewah, lebih mewah dari menteri.. pandu kereta porshe dan pengawal keselamatan ikut dengan naik MPV mewah, wah, lazat jadi anak menteri, sehingga lupa diri, dan bertindak berani pukul orang.


Ketua Polis Daerah Polis Brickfields, Wan Abdul Bari Wan Abdul Khalid ketika dihubungi hari ini mengesahkan bahawa dua laporan polis berkaitan dengan kejadian itu telah dibuat.

"Kes diklasifikasikan mengikut Seksyen 160 Kanun Keseksaan kerana terbabit dengan pergaduhan," katanya, yang keberatan memberikan butiran lanjut kes itu.

Mohamad Nedim Mohd Nazri Aziz,bakal gengster yang bakal membawa keranapan negara ini perlu dihukum, jangan kerana dia anak menteri polis menjadi kecut dan takut. jangan jadi pondan wahai polis, jangan jadi barua. sepatutnya anak menteri patutr dihukum lebih teruk dari rakyat marhaen, ini teladan supaya mereka lebih bersopan.

AWAS!!! Mohamad Nedim , kejadian berkenaan sempat dirakamkan melalui kamera CCTV. kau takkan terlepas.

Pengurusan kondominium itu juga dikatakan sedang menghadapi tekanan supaya ‘menutup’ kejadian itu kerana firma-firma keselamatan bergantung kepada kelulusan kerajaan persekutuan untuk memperbaharui lesen operasi mereka.

Begitu jahatnya umnoapco, anak menteri pukul orang, pukul rakyat marhaen, pukul pengawal keselamatan gaji tak sampai RM1000.00, tekanan diberi supaya kes ini ditutup.

Tak nampak lagi kah anda, kenapa rejim Umnoapco perlu diturunkan.. SEKARANG JUGA..

HANCUR UMNO... LANGGAR UMNO... JAHANAM UMNO.



ANAK NAZRI MENABUNG BELI KERETA MEWAH

Menteri di Perdana Menteri Jabatan Nazri Abdul Aziz digesa mendedahkan sumber dana untuk pembelian sebuah kereta Porsche dan sebuah kenderaan MPV mewah yang digunakan oleh anaknya dan pegawal peribadi anaknya semasa didakwa berlaku insiden seorang pegawal keselamatan dipukul malam Selasa lalu.

Dalam hal ini, Naib Presiden PKR, N Surendran berkata ia juga menjadi tanggungjawab Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak untuk mengotakan janjinya untuk pembaharuan dan kerajaan yang bersih.

"Ini boleh dilakukan dengan mengarahkan Nazri membuat pengisytiharan penuh asetnya," tambah Surendran dalam satu kenyataan hari ini.

Surendran berkata tindakan tergesa-gesa polis untuk membersihkan anak Nazri - Mohamad Nedim - daripada sebarang salah laku - seperti yang dilaporkan beberapa akhbar Sabtu lalu - hanya menimbulkan lebih banyak kecurigaan dan keraguan mengenai apa yang sebenarnya berlaku di kondominium mewah itu pada malam 20 Mac.

"Adakah polis cuba melindungi reputasi Umno dan kerajaan?" soalnya sambil menambah bahawa rakyat berhak meminta satu siasatan menyeluruh dan saksama dijalankan terhadap kejadian tersebut.



Katanya, kenyataan OCPD Brickfields Wan Abdul Bari Wan Abdul Khalid tidak konsisten dengan laporan-laporan awal bahawa anak Nazri dan pengawal peribadinya yang memukul pengawal keselamatan tersebut.

"Juga telah dilaporkan bahawa terdapat rakaman CCTV keseluruhan kejadian tersebut. Apakah yang didedahkan dalam pita CCTV tersebut?" soalnya.

Surendran juga mendakwa ia telah menjadi amalan standard bagi pihak polis tergesa-gesa mempertahankan pemimpin BN atau saudara mara mereka yang disyaki melakukan jenayah.
Nak tahu lebih lanjut berita ini sila baca disini

1 comment:

Anonymous said...

bangsat...dia mari kelantan habis dia..