DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Friday, August 19, 2011

PUAK-PUAK BABI DAN SETAN MULAI MENGHASUT PELAJAR BARU DI ITPA SUPAYA MENYOKONG UMNO LAKNATULLAH

KARIKULUM BARU di IPTA : KUTUK ANWAR

Universiti sekarang memang berbeza dari universiti dulu ye? Adakah perkara di bawah neh ialah subjek terbaru kolej / universiti kita ?

1. Teoh beng hock- Belajar cara terjun bangunan ka?


2. Kugen dan aminurasyid- belajar cara mengelak dari kena bunuh dengan polis ka?


3. Altantuya- belajar cara mengelak bom ka?


4. Kes liwat dsai - belajar cara menfitnah dengan budak pondan ka?


5. Seks DSAI-belajar cara buat video seks ka?


5. Interlok- belajar kutuk bangsa orang lain ka?


6. ISA - belajar ugut orang ka?


7. Bersih- belajar cara mengharamkan demokrasi ka?

Lihat gambar di bawah neh ;








Kisahnya begini. Pada hari Ahad yang lepas (14.8.2011?) berlaku satu majlis ceramah mengenai isu Keselamatan Dalam Negara oleh SUPERITENDANT POLIS KEDAH. Dalam sesi ceramah yang kononnya berkaitan pasal soal keselamatan dalam negara itu menjadikan 7 SUBJEK di atas daripada sub-topic yang dibincangkan kepada budak-budak muda yang berusia di antara 19 hingga ke 20 an yang dijemput khas itu.

Dalam sesi "perbincangan" itu, jelas tujuan dan matlamat majlis itu diadakan kerana mesej yang disampaikan wujud unsur-unsur BRAINSWASHING minda budak-budak muda ini agar menyebelahi PIHAK POLIS + KERAJAAN + PIHAK PENGUATKUASA KERAJAAN. Pihak yang memberikan ceramah (andai boleh di anggap sebagai "ceramah" disini) ialah terdiri daripada dua individu iaitu :

SUPERINTENDENDENT MOHD YUSRI BIN MOHD YUNUS yang juga pegawai turus ancaman sosial PDRM CAWANGAN KHAS KEDAH. Turut ditayang video sumpah laknat sekali yang tidak ada kaitan dan kena mengena dengan isu kes mahkamah Anwar Ibrahim dengan budak-budak yang baru masuk mendaftar di kolej?

YBHG DATO' WIRA OTHMAN ABDUL yang Naib Presiden MUBARAK MALAYSIA. dia kutuk PAS dan BERSIH 2.0 dalam sesi orentasi yang diadakan itu . Kutuk dan memburuk-burukkan PAS saja dalam isi ceramahnya itu? Perang meraih sokongan dalam universiti tentunya tu ke? Adil ke buat macam tu? Pakatan pun ada hak dan berniat hendak buat Macam itu juga le.. bolehlah tak? Kalau boleh, barulah adil kan namanya?

Untuk rekod korang sesi ceramah pasal isu keselamatan negara neh dibuat untuk budak-budak dari KOLEJ PERUBATAn yang aku tidak mahu dedahkan dari mana kolej tersebut Budak-budak yang baru masuk kolej. Lebih kurang macam sesi orentasilah. Itu sebab itu dia orang kena ikuti ceramah tersebut. Perkara ini berlaku di dalam salah satu universiti tempatan.

Bayangkan le, perkara yang kita tahu. Yang kita tidak tahu mungkin ada banyak lagi perkara seumpama itu berlaku di seluruh IPTA dalam Negara ini. Mereka masuk ke kolej demi kolej, universiti demi universiti untuk BRAINWASH minda budak-budak macam ini agar membenci PAKATAN RAKYAT dan sokong UMNO walaupun ia penuh dengan panau dan kurap serta bernyakit gatal-gatal berbau hanyir di seluruh tubuh, tidak dipedulikan. Tetapi dalam masa yang sama, mereka hebuh seluruh dunia agar jangan babitkan dan dedahkan bebudak U dengan politik. Bukankah ini isu politik? Kalau bukan politik hendak panggil apa pula?

Kalau rasa sudah hebat dan betul sangat dan rasa-rasa sebagai anak jantan, mari kita deal sahaja secara berdepan. Jangan lagak macam lembu betina.Aku teringin sangat hendak tengok apa benda yang kau orang bebelkan dalam sesi orentasi tersebut. Kalau ada di antara kau orang yang pernah pergi ke sesi cuci minda macam ini dan ada rakaman, minta diberikan kepada aku. Hendak juga aku tahu apa yang kau orang cuak sangat sampai beria-beria masuk universiti sekarang untuk cari undi dan sokongan orang muda agar memihak kepada mereka.

Ameno : Ini terdesak gila neh.. siyes. Betul-betul terdesak giler punya.

Sumber : Harakahdaily (diubahsuai dari petikan asal)

Ulasan :

Semoga Allah turun bala ke atas mereka yang terlibat dan dengan pendedahan seperti ini menambah kebencian rakyat terhadap UMNO. Secara tidak langsung UMNO akan terhapus dalam dunia ini. Amin.

No comments: