DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Tuesday, June 28, 2011

SELAMAT MENYAMBUT PERISTEWA ISRAQ DAN MIKRAJ


Saya mengucapkan selamat menyambut peristiwa Israq dan Mikraj kepada semua pengunjung blog ini khususnya kepada yang beragama Islam... Semoga kita memperoleh keberkatan bersempena dengan peristiwa Israq dan Mikraj ini.., Insyaallah...

Marilah kita memperingati peristiwa ini dengan berusaha sedaya upaya membebaskan bumi Malaysia ini dari belenggu oleh regim pemerintahan yang zalim dan penindas rakyat.

Semoga dengan kedatangan peristewa Israq dan Mikraj ini, kemudian akan menyusul pula bulan Ramadhan yang kemuliaan dan bulan penuh keberkatan. Kita berdoa semoga akan diikuti dengan kejatuhan regim UMNO yang penuh rakus mencabul amanah rakyat. Amin!

MAAF BLOG INI TIDAK AKAN DIKEMASKINIKAN SEHINGGA HARI JUMAAT 1.7.2011 KERANA PENULIS AKAN BERCUTI KE SEBERANG LAUT. INSYAALLAH KITA JUMPA KEMBALI PADA HARI SABTU, 2.7.2011.

No comments: