DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Thursday, April 28, 2011

PUAK-PUAK BABI DALAM UMNO TAK MALU-EH..EH..

Paderi Kutuk Tayangan VIDEO LUCAH TV3

Paderi Paul Tan mengutuk paparan video seks mengaitkan Anwar Ibrahim untuk tontonan umum termasuk kepada wanita dan kanak-kanak, tetapi puak-puak babi, iblis-syaitan dalam UMNO tidak malu. Gambar lucah ditayang pada umum. Budak-budak yang masih higusan dan semua lapisan umur masyarakat menonton kilp video tersebut.

Haramjadah sungguh kau NAJIB. Kau tidak merasai apa-apa, malah kau bertambah gembira menjadikan negara ini sebuah negara PORNO. Kau tidak menghargai langsung nilai-nilai Islam yang disanjung oleh sebahagian besar rakyat yang masih berimankan Allah dan RasulNya. Dan bagi orang-orang bukan Islam pula menghargai nilai-nilai moral. Kau dan kuncu-kuncu kau sahaja yang mahukan perkara ini terus berlaku dalam masyarakat.Kau ini manusia apa NAJIB. Adakah kau seorang munafik. Kau juga pernah mengeluarkan perkataan menghina hukum Islam. Adaklah kau seorang anti Islam kerana kau juga mengeluarkan pandangan untuk menjadikan negara ini sebuah negara hiburan bertaraf dunia seperti yang dilakukan oleh Thailand bagi menjana pendapatan negara.

Buat masa sekarang kau yang berkuasa di Malaysia. Gunakan kuasa kau itu untuk menghentikan tayangan klip video lucah tersebut. Tersangat memalukan seluruh umat. Cukuplah. Berperanglah dengan Anwar melalui kaedah lain yang masih banyak jalannya bagi kau yang berkuasa dan banyak duit.

Hentikan.

PETALING JAYA: Pemimpin Gereja Katolik telah mengutuk satu tayangan klip video seks yang dikatakan melibatkan Anwar Ibrahim di TV3.

Paderi Paul Tan, yang juga Presiden Persidangan Paderi Katolik Malaysia, mengecam langkah penayangan itu sebagai satu “penghinaan tidak dapat dimaafkan.”

Semalam, stesen TV kerajaan telah menayangkan satu klip video pendek yang juga disebut sebagai video bahagian kedua yang menunjukkan pertemuan di antara ketua pembangkang dengan seorang pelacur.

“Daripada mula lagi, satu sikap permisif (tidak berakhlak) telah ditunjukkan pihak berkuasa dalam cerita lucah ini,” kata Tan, yang juga Ketua Paderi Melaka-Johor.

“Sekarang kerana sifat tidak berakhlak ini telah menyebabkan berlakunya penghinaan : menayangkan bahan yang keji dan dahsyat di dalam TV awam kepada penonton yang terdiri daripada wanita dan kanak-kanak.

“Ini ialah satu penghinaan tidak dapat dimaafkan kerana kelemahan pihak berkuasa yang tidak bertindak tegas dalam menghalang benda-benda seperti ini menjadi satu kesalahan serius.

“Tidak ada seorang pun di dalam hatinya yang tidak terdetik merasa kesal terhadap penayangan video tidak berakhlak ini kepada tontonan kanak-kanak” dia menambah.


Tan mendesak pihak berkuasa bertindak dengan pantas dan membawa orang yang melakukan kesalahan menayangkan video seks itu dibawa ke muka pengadilan sebelum “melahirkan lebih banyak kejahatan.”

“Sikap tidak berakhlak ini, menyebabkan terjadinya penyumbang kepada perbuatan-perbuatan tidak bermoral yang dapat kita lihat hari ini.


“Penguatkuasa undang-undang dan moral tidak boleh memandang ringan terhadap kejahatan biadab ini. Mereka mesti bertindak atau masyarakat akan menanggung risiko yang serius,” dia mengingatkan.

Tayangan video seks bahagian kedua telah dikeluarkan walaupun video bahagian pertama masih dibincangkan, yang telah dikeluarkankan bulan lepas.

Anwar, yang sedang menghadapi satu pertuduhan liwat, telah menolak video itu sebagai satu lagi cubaan oleh pesaing-pesaing politiknya menghina dirinya.

Isterinya yang juga Presiden PKR Dr Wan Azizah Wan Ismail juga telah menafikan suaminya adalah lelaki di dalam video itu.

Sumber : Pulakdah.blogspot.com

No comments: