DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Friday, April 29, 2011

BABI HARAMJADAH NI TAKUT RUPANYA-DIA SEBENARNYA BUKAN ISLAM TULIN-ISLAM CELUP MUAALAF SIAM PERUT HIJAU

MIMPI SENJA: Sumpah Eskay dibatal di saat akhir: "KUALA LUMPUR: Sumpah laknat yang mahu dilakukan salah seorang Trio Datuk T, Datuk Shazryl Eskay Abdullah di sebuah masjid di Sentul di sini,..."

1 comment:

Tun_Telanai said...

Babi ni cuma nak buat gempaq saja. Dia tahu dia berbohong dan dia adalah perancang utama kes video lucah ni. Dia yang merancang nak tolong Najib (Najib tak terlibat langsung untuk menghasilkan video lucah ini)untuk hapuskan Anwar (musuh ketat Najib). Kalau dia berjaya tumbangkan Anwar, dia dapat habuan besar dari Najib dan Najib bebas berkuasa mutlak tidak ada sesiapa yang berani menentangnya. Najib boleh buat apa saja yang dia mahu. Pakatan akan runtuh dan lemah kerana tidak ada peneraju utama asas kerjasama di antara sesama pembangkang.Itu sahaja mudus operandinya.

Najib pula umpama orang mengantuk disarung bantal. Najib pun mengambil kesempatan yang dihidangkan oleh BABI-BABI ini. Jadi, perancangan yang tidak teliti menimbulkan banyak masalah-timbul berbagai pertanyaan dari rakyat dan kelemahan dan kekeliruan. Mereka lupa bahawa Malaysia kini ada ramai pakar dengan teknik-teknik pembikinan video. Nak tutup malu acah-acah untuk mengangkat sumpah laknat dan Najib pula sudah terlanjur (izinkan polis dan AG) membiarkan BABI-BABI 3 ekur ini melanggar hukum.