DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Thursday, March 3, 2011

UMNO MEMBAWA BUDAYA ‘BABI’ KE DALAM MASYARAKAT MALAYSIA

(Kepada pembaca blog ini saya memohon maaf kerana banyak hari blog ini tidak dikemaskinikan kerana menghadapi internet breakdown memakan masa untuk dipulihkan. Tahu sahajalah TM)
-------------------------------------
Babi adalah perkataan paling hina. Babi adalah binantang maserba yang bererti babi memakan kedua-dua tumbuhan dan haiwan. Babi akan makan bangkai dan diketahui makan sebarang jenis makanan, termasuk serangga mati, cacing, kulit pokok, bangkai reput, sampah, malah babi lain. Secara liar, babi semasa dalam kurungan akan makan anak sendiri sekiranya ia tertekan. Babi juga membawa virus Nipah telah menimbulkan bahaya kepada kehidupan manusia.


Mari kita cuba tenguk perangai UMNO. Dalam usaha untuk menang dalam PRK Merlimau dan Kerdau apa yang UMNO lakukan persis ‘babi’ tidak peduli pasal halal-haram, dosa-pahala asalkan ia dapat mencapai matlamatnya. Macam babilah-makan saja yang terlintas di depannya. UMNO hendak menang sanggup melakukan apa saja perbuatan khianat termasuk penyebaran risalah fitnah, kempen yang sangat kotor membudayakan masyarakat supaya menjadi ‘samseng ala-mafia’. Ada fitnah, dusta, risalah-risalah dan gambar lucah, tuduhan-tuduhan tidak berasas. UMNO betindak menyekat dan mengugut pengundi, betapa haram jadahnya-babi
Ali Rustam kepala bapak dia menjadikan duit cukai rakyat dari berbagai lapisan masyarakat tanpa mengira fahaman politik sebagai duit dari poket dia dan UMNO punya. UMNO tidak memberi peluang kepada pengundi-pengundi untuk memilih calon daripada mana-mana parti tanpa menggunakan wang sebagai umpan.Inilah sifat babi dan iblis yang bersarang dalam jiwa di kalangan para pemimpin UMNO.


Rasuah politik seperti diizinkan bermaharajalela di depan mata. Projek pembangunan dilambakkan serta-merta secara tiba-tiba untuk membeli undi. Pasukan keselamatan pula dijadikan perkakasan oleh UMNO untuk meraih undi. Jentera kerajaan dimanipulasi dengan begitu dahsyat sekali. Media dijadikan barua. Kempen dikotorkan dengan beberapa perbuatan khianat macam iblis yang selalu hendak merosakkan dan mensesatkan anak-anak Adam.


Tulisan
Wan Nik Wan Yussuf dalam Harakahdaily benar-benar menjadikan UMNO seekur binatang buas iaitu ‘babi’. Tidak cukup dengan itu UMNO juga mengambilalih tugas ‘iblis’ dan ‘dajal’ untuk menyesatkan manusia khususnya pengundi-pengundi di Merlimau dan Kerdau supaya memilih UMNO yang kotor lagi jijik dengan amalan yang dipenuhi najis selama ini. Membuang yang haq dan mengambil yang bathin yang menyesatkan.


Perjuangan menentang UMNO adalah satu jihad suci keperluan masa kini yang perlu disegerakan bagi menjamin hak seluruh rakyat tanpa mengira kaum, agama dan fahaman politik terjaga dan dinikmati oleh seluruh rakyat.


“NYAHKAN UMNO, RAKYAT PASTI SEJAHTERA”

No comments: