DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Thursday, February 24, 2011

SEKALI LAGI NEGARA GEMPAR DENGAN AKHLAK MENTERI KARBINET NAJIB TUN RAZAK

Negara dikejutkan lagi dengan satu sumber berita dari internet menyebut “A GAY MINISTER IN CABINET AND JOHOREAN ...


Looking at the progress at Jalan Duta, there will be a prima facie case against Anwar Ibrahim and he has to prove himself as innocent.Anwar is up against DNA forensic evidence, and Saiful steady testimony in court to be supported by the three doctors that attend to Saiful, other witnesses and the CAMERA.

He will need to prove he has alibi to claim he is somewhere else. Can he proof the camera wrong? Can his six alibis show they were around with Anwar when the camera proves otherwise?Anwar is set for Bamboo River. Sodomy is a crime punishable by imprisonment.

Back in 1998, Tun Dr Mahathir dismiss him from Cabinet on a justifiable reason of moral and indecent behaviour before Anwar was brought to trial.Will Najib dismiss a member of his cabinet if found to be gay?

Dato Seri ... as far as we can remember, this talk have been going on for more than three years.There is a Cabinet Minister from Johor that is in the habit of going out socially with pretty young boys to restaurants and nite clubs in Kuala Lumpur and Johor baru.

Source from his UMNO Division described him as intimately close with his Political Secretary, described as jambu by fellow youth member in the Division.The Minister could be seen as touching the thigh of his Setpol and massaging his neck and shoulders with soft sensuous touch that made those witnessing as uncomfortable.

One reliable source claim that there is a particular pretty boy that is particularly close with teh Minister.They pretty boy used to work for at the corporate affair department of a major Bank in Kuala Lumpur but have moved to an International Invesment company.

The source claim to personally view an intimate telephone conversation between the 20 something former bank corporate affair officer and the Minister on the other side of the conversation.The source verified the handphone number at the receiving end.The conversation was intimate as they talked about indiscreet subject like performing the mandi wajib.

The pretty boy was so close with the Minister that he could request for RM20,000 with ease.The pretty boys revealed to our source that he used to meet the Minister at Nikko Hotel.

He had laid bare his shirt to massage the Minister.But the source's story stop short at the interesting part.There will be no name revealed.In case, anyone is guessing as Dato Seri Hishamuddin Hussein because this blog used to call him pondan for his indecisions at MInistery of Internal Affirs.

Our answer is No. It is not Hishamuddin.The story is already much talked within UMNO Johor. Don't tell me Najib doesn't know. In case he doesn't, he should get this investigated.If Anwar had to face many ordeals for his criminal sexual orientation, this Minister can't stay on. He could be a major embarassment to Najib's transformational cabinet.Morality must never be set aside.


KOMEN :


Jika diteliti gambar yang disiarkan dalam blog ini, pastinya ialah Menteri Dalam Negeri, Hishamuddin Tun Hussein.


Cuba bandingkan dengan gambar ini :




Jangan lupa pada tahun 2009, menteri ini didakawa menghadiahkan sebuah kereta jenis MPV mewah bernilai RM1.5 juta kepada seorang seorang penyanyi lelaki popular yang amat diminatinya.


Perlakuan menteri itu tersebar dalam dunia blog dan internet dan menjadi topik perbualan di kalangan wartawan.Ini kerana artis berkenaan menonjolkan hadiah keretanya dikhalayak ramai, sekali gus menimbulkan spekulasi mengenai bagaimana dia memiliki kenderaan jenis MPV itu.


Bekas Ahli Parlimen Parit Sulong, Datuk Ruhanie Ahmad dalam tulisan blognya,
Kuda Kepang, bertarikh 21 Januari 2008 mendedahkan kewujudan DVD yang memaparkan seks songsang seorang Menteri, yang ketika itu menganggotai kabinet mantan Perdana Menteri, Tun Abdullah Ahmad Badawi.

Ruhanie memetik tulisan blogger Datuk Kamal Amir yang mendakwa seorang menteri terbabit dalam isu "percaturan moral sewaktu kunjungannya ke Singapura" ketika itu. Malah menteri berkenaan kini memikul jawatan lebih kanan dalam karbinet Najib


Tidak berapa lama kemudian sebuah blog bernama ‘Selamatkan UMNO’ mendedahkan
Menteri Kanan itu adalah Menteri Dalam Negeri – Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein dan artis itu adalah Anuar Zain.


Kes itu hilang begitu sahaja kerana yang melakukan perkara itu ialah Hishammuddin, sepupu kepada Najib Tun Razak yang menguasai Malaysia kini.


Apakata yang melakukan perbuatan itu bukan saudara atau musuh politik Najib. Pihak polis, SPRM dan Peguam Negara merupakan orang yang paling sibuk, berusaha sedaya-upaya mencarinya sampai ke lubang cacing mengumpul bukti secara sah atau tidak sah tidak menjadi soal, asalkan orang yang dituduh itu didakwa di mahkamah, ditelanjangkan semahu-mahu dan dipenjarakan.


Dalam kes terbaru ini pun, saya penuh yakin apabila Hishammudin tampil membuat penafian, maka berakhirlah kes itu di situ. Trend ini kini sudah menjadi amalan dan budaya (seperti perlakuan rasuah, menyalahgunaan kuasa dan merompak harta rakyat) para pemimpin UMNO yang dituduh terlibat dalam sesuatu skandal, yang dituduh itu akan tampil membuat penafian dan skandal itu pun ditutup kerana tidak kes untuk dibuat pendakwaan selanjutnya.

UMNO, khususnya Najib tidak memerlukan pasukan polis, PSRM untuk membuat penyiasatan, Najib juga tidak perlukan Peguam Negara dan mahkamah untuk menjatuhkan hukuman, memadai orang yang tertuduh itu sendiri akan menjadi polis, PSRM, Peguam Negara dan mahkamah menyatakan yang ia tidak bersalah dan apa yang beliau cakap itu adalah benar, tidak ada yang tidak benar melainkan yang benar-benar belaka.


YA ALLAH YA TUHAN KU. Engkau lihatlah betapa zalimnya UMNO memerintah. Undang-undang dipermainkan. Kami hidup cukup tersiksa dibawah regim UMNO memerintah. Pendawaan dilakukan secara terpilih. Begitu juga hukuman dijatuhkan tidak adil. Orang-orang bawahan seperti kami ini dan musuh-musuh politik UMNO akan dihukum berat, manakala orang-orang kaya, berkedudukan dalam masyarakat dan berkuasa yang menjadi kroni elit politik yang berkuasa dibela dan dibebaskan. Mahkamah telah dijadikan kandang sarkis dan tempat untuk ‘pembersihan’ pembesar UMNO yang dituduh melakukan berbagai skandal.


Kami memohon pada Mu Ya Allah, Engkau hancurkanlah para pemimpin UMNO dan UMNO itu sendiri dari turus menzalimi kehidupan kami. Para memimpin UNNO siang-malam memperbodohkan dan memperlembukan kami seluruh rakyat Malaysia. Mereka penipu, memakan harta rakyat dengan sewenang-wenangnya, menyalahgunaan kuasa dan pecah amanah serta jual amanah yang rakyat berikan. Meraka hidup dilingkungi dengan kekayaan dan kemewahan berlimpah-ruah, sedangkan kami rakyat hidup semakin susah diperhambakan oleh para pemimpin UMNO.


Ya Allah runtuhkanlah regim UMNO yang sudah 54 tahun memerintah, agama MU dipinggirkan. Engkau hancurkanlah seperti Engkau meruntuhkan regim Zine El Abidin Ben Ali, di Tunissia dan regim Hosni Mubarak di Mesir.

Ya Allah kami bersyukur kedapa MU sekiranya Engkau hancurkan regim UMNO sepertimana Engkau hancurkan tentera Abrahah, kami yakin dengan pertolongan Mu Ya Allah. Pada Mu kami berserah.

AMIN. YA RABALL ALAMIN.

4 comments:

Amuraria said...

AMIN AMIN YA RABBAL ALAMIN, HAPUSKAN REJIM ARUS JAHALIAH SEKUTU APCO DARI BUMI MALAYSIA SEBELUM MALAYSIA DITIMPA MALA PETAKA SEPERTI ZAMAN FIRAUN,ZAMAN NAMRUD ,ZAMAN LUTH !

MonkeyShooter said...

Sungguh bagus doa tuan tersebut. Selepas ini kita akan membuat pilihan "jalanraya" sebagai langkah seterusnya. Kehidupan di dunia adalah sementara, akhirat juga yang kekal. Sekaya mana pun pemimpin, mereka tetap menyembah bumi dan berhadapan dengan Allah bagi menjawab segala kezaliman dan kemunafikan mereka terhadap rakyat semasa di dunia akhirnya, kecuali mereka ini tidak mempercayai alam akhirat dan tidak percaya akan kewujudan tuhan. Perjuangan untuk keadilan Islam dan mati shahid adalah jalan pintas untuk ke syurga. Selamat berjuang.

Tun_Telanai said...

Terima kasih kepada dua sahabat yang membuat komen di blog saya ini.Sama-sama kita berjuang hapuskan UMNO.Sekiranya kita tidak sempat adalah berkewajiban pada kita untuk mewariskan kepada anak cucu kita menentang UMNO sampai kiamat. InsyaAllah.

otaklunyai said...

AMIN YA RABBAL ALAMIN....