DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Thursday, January 13, 2011

KERJA MANUSIA ATAU KERJA SYAITAN?

Skandal Pulau Jerejak sebenarnya melibatkan kerugian kepada rakyat Pulau Pinang sebanyak RM30 juta dengan RM10.6 juta premium tanah masih tidak dibayar oleh Syarikat Tropical Island Resort
Ketua Menteri, Lim Guan Eng berkata skandal pemberian Pulau Jerejak kepada Urban Development Authority (UDA) oleh Tan Sri Dr Koh Tsu Koon di bawah pemerintahan kerajaan BN sebenarnya melibatkan kerugian kepada rakyat Pulau Pinang sebanyak RM30 juta.


“Ini adalah kerana selain daripada kerugian RM19 juta yang ditanggung oleh PDC, kerajaan negeri pun rugi bila RM10.6 juta premium tanah masih tidak dibayar oleh TIR kepada Pejabat Pentadbir Tanah Pulau Pinang,” ujarnya dalam kenyataan yang dikeluarkan di sini, hari ini.


Seterusnya baca di
sini


KOMEN :


Dulu ada nama Lim Goh Thong dan Vincent Tan yang membolot harta rakyat dengan kerjasama pemimpin UMNO.Selepas itu muncul pula Patrick Lim bersengkongkol dengan Khairy Jamaludin, budak tingkat 4 untuk menyamun harta rakyat.

Kemudian muncul pula Jho Low melakukan perkara yang sama disamping terdedah nama Tiong KING KONG yang bersama bekas presiden MCA menipu jemaah menteri untuk merompak PKFZ.

Kesemua nama nama BUKAN MELAYU ini mendapat restu UMNO dalam kegiatan menyamun harta rakyat.Lim Goh Thong diberikan sebuah bukit yang boleh dimajukan untuk menghasilkan pendapatan kepada rakyat untuk membudayakan perjudian di negara kita.Patrik Lim diberi masjid kristal putih, sementara Jho Low diberitakan sudah diberi lapangan terbang untuk membuat keuntangan atas perit jerit rakyat menanggung pemotongan subsidi kerajaan.Kesemua ini kerja UMNO yang mendakwa membela bangsa melayu.


Apa lagi selepas ini?mungkin akan muncul lagi nama nama yang menjadi barua penyangak UMNO untuk merompak harta rakyat dari kalangan bangsa bukan melayu?Tetapi yang jelas, kemunculan nama nama yang terdedah sudah menjadi bukti nyata bahawa UMNO bukanlah pembela melayu seperti yang mereka dakwa.Perjuangan melayu yang belum selesai tidak seperti diungkap oleh Mahathir tetapi perjuangan Melayu yang belum selesai adalah perjuangan menghapuskan UMNO, petualang dan pengkianat Melayu nombor satu.


TOLAK UMNO, RAKYAT SEJAHTERA"

1 comment:

Amuraria said...

MANA MUSIBAT-MUSIBAT MELAYU/MAMAK YG PI SERBU KOMTAR KATA PR JAHAT & MCM2 LAGI TUDUHAN FITNAH ? MANA BARUA AZHAR KETUA PEMBANGKANG UMNO@APCO ? MUSIBAT-MUSIBAT NI LUPA GENG DEPA LA YG AMAT KHIANAT SELAMA LEBIH 53 BERSEKONGKOL DGN GENG2 MAMAK YG SEJENIS DGN MAMAK KUTTY ! MUDAHAN LGE KOREK LAGI SEGALA PENGKHIANATAN UMNO@APCO DIPENANG YG BANYAK SANGAT ,PENGKHIANAT SEBENAR DOK SERANG KONON DEPA LA PEMBELA MELAYU & KETUANAN, PEERAH KETUANAN TOK DEPA MALAUN UMCO DOK SELEWENG BANYAK DAH SANGAT BILA PR PERINTAH MULA DOK GELABAH DAH ! KOREK JANGAN TAK KOREK ,HIDUP PR & MAMPUS UMNO@APCO !