DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Wednesday, April 21, 2010

SEBAHAGIAN BESAR PARA PEMIMPIN UMNO 3 KAKI :

UMNO merupakan sebuah IBLIS dan DAJAL. Parti yang paling tidak demoktarik di dunia dan parti yang sering bertindak zalim terhadap rakyat yang tidak selari dengan kehendak pemimpinya yang korup. UMNO setanding dengan dari segi kezaliman dan kekejaman yang dilakukan oelh Israrel terhadap rakyat Palestin.

Berdasarkan situasi itulah para pemimpinnya hidup dipenuhi dengan amalan durjana dan sering melakukan maksiat. Sebahagian besar para pemimpinnya jahil tentang agama. Dalam kempen di Hulu Selangor menuduh Zaid Ibrahim sebagai kaki botol, tetapi
UMNO dikalangan pemimpinya sendiri kebanyaKkannya mengamalkan 3 kaki, iaitu kaki botol, kaki judi dan kaki betina. 3K ini telah menjadi darah dikalangan para pemimpin parti IBLIS dan DAJAL ini sepertimana amalan rasuah, menyalahgunakan kuasa, menyeleweng dan pecah amanah rakyat telah menjadi budaya untuk mencari kekayaan peribadi dan kemewahan hidup, tanpa memperdulikan nasib rakyat yang miskin papa kedana.

Jadi, para pengundi di Hulu Selangor perlu pilih Zaid Ibrahim untuk memenangkan rakyat dan humbankan UMNO ke neraka jahanam.

Mengakhiri, tulisan ini marilah kita bertanya khabar tentang DR. JAMALUDDIN JARJIS dan OSO SUKAM. Apa buat sekarang Dato’?

“UMNO MAMPUS, RAKYAT PASTI SEJAHTERA”

No comments: