DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Tuesday, March 30, 2010

TAHNIAH PAKATAN RAKYAT DI PERAK


Pada sidang hari ini [31 Mac 2010], semua adun Pakatan Rakyat berpakaian serba hitam sebagai tanda bantahan mereka bahawa demokrasi telah mati di negeri itu.


Semua 28 wakil pembangkang kemudiannya bertindak keluar Dewan selepas tidak berpuas hati dengan perjalanan persidangan itu sejak pagi ini.


Bacaan seterusnya DISINI


KOMEN :


Teruskan usaha memboikot dan jangan memberi sebarang kerjasama langsung terhadap kerajaan UMNO laknatullah di Perak. Biarkan golongan barua itu memerintah sebab mereka kemaruk dengan kuasa. Berikan mereka kuasa seperti yang mereka mahu. Tugas kita ialah meneruskan perjuangan untuk menghapuskan iblis-iblis dajal laknatullah dari terus berkuasa yang diperolehi secara haram [disokong oleh istana] dan menggunakan mahkamah bagi mengsahkan kerajaan BARUA di Perak.


Kalau kita memberi sokongan atau kerjasama dan berada dalam dewan dengan beradap sopan, bermakna kita menerima kaedah rampasan kuasa haram yang dilakukan oleh UMNO pada Februari tahun lalu dan secara tidak langsung kita merestui keputusan mahkamah yang menjadi kuda tunggangan UMNO dulu, kini dan selama-lamanya.


Tindakan keluar dewan secara ramai-ramai amat terpuji.Teruskan urusan memboikot dewan dan persidangan yang diadakan.YB-YB diingatkan jangan mengambil sebarang peranan di dewan. Biarkan kepada mereka. Pilihan raya tidak lama lagi. Ia semakin dekat.


“UMNO TIADA, RAKYAT SEJAHTERA”
“SELAMATKAN RAKYAT, SELAMATKAN NEGARA DARI UMNO CELAKA”

No comments: