DEMI RAKYAT :

GUNALAH OTAK, GUNALAH AKAL, GUNALAH JARI, GUNALAH PERASAN DAN GUNAKANLAH KESEMPATAN YANG ADA UNTUK MEMBUAT PERUBAHAN YANG MENGUNTUNGKAN SEMUA PIHAK DENGAN TIADA MENGUNDI UMNO-BN DALAM PRU KE-13

Wednesday, March 31, 2010

GOLONGAN BABI GAGAL MEMBANTU UMNO

Semua orang sedar, golong ‘babi’ yang keluar dari PKR baru-baru ini adalah perancangan UMNO. UMNO berjaya membeli babi-babi ini dengan bersenjatakan wang bernilai jutaan ringgit setiap seekor.


Saya tertarik dengan tulisan Mohd Rashidi Hasan, wartawan Harakahdaily. Beliau menyebut : “Mereka mengatur wakil Bebas ini berucap sebaik sahaja pemimpin utama Pakatan Rakyat selesai berucap, walhal Bebas bukannya sebuah parti atau institusi yang penting dalam negara.Mereka mengatur Zahrain berucap selepas Anwar. Mengatur Ibrahim berucap selepas Lim Kit Siang (DAP-Ipoh Timur) dan mengatur Zulkifli berucap selepas Dato' Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang (PAS-Marang).Tindakan pihak tertentu di Parlimen menyusun atur perbahasan sedemikian rupa dibantah keras Ahli-ahli Parlimen Pakatan Rakyat. Untuk apa mereka mengutamakan wakil Bebas?



Tidak lain tidak bukan semata-mata untuk dipergunakan bagi melanyak Pakatan Rakyat.Umno-BN amat mengetahui, jika wakil
mereka yang berucap menghentam Pakatan Rakyat, nescaya mereka modal mereka tidak akan laku.”tambah Rashidi lagi.


Bacaan seterus
DISNI untuk melihat kebodohan ‘babi-babi’ ini berlakon tidak ikut skrip yang mengagalkan perancangan UMNO untuk memusnahkan Paktan.


“UMNO TIADA, RAKYAT SEJAHTERA”
"SELAMATKAN RAKYAT, SELAMATKAN NEGARA DARI UMNO CELAKA”

No comments: